Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-12-20, 15:14
  #1
Medlem
barrot08s avatar
Hej har upgradat till xbox live gold för att det tog slut igår, jag går in på hemsidan och köper en månad, får en bekräftelse till min mejl att jag har köpt det, när jag väl loggar in står det "Signed IN: Xbox Live Silver" men när jag går in på Account Management ->Memberships Så står det "Xbox LIVE - månatligt guldmedlemskap" samt att pengarna har dragits från kontot.

Är det nå jävla inställningar man ska använda? Har provat logga in och ut ur live samt startat om konsolen ett antal gånger, har även försökt spela MF2 online men det står att min billingplan inte tillåter det eftersom jag har silver...

någon med liknande problem som har löst, eller någon annan som vet vad jag ska göra?
Citera
2009-12-20, 15:16
  #2
Medlem
Robinus88s avatar
har för mig att du måste aktivera det genom att klicka på det typ
Citera
2009-12-20, 15:18
  #3
Medlem
barrot08s avatar
klicka var?
Citera
2009-12-20, 17:04
  #4
Medlem
barrot08s avatar
någon?
Citera
2009-12-20, 17:20
  #5
Medlem
barrot08s avatar
funkar nu tog bara en jävla tid, tack för hjälpen. NOT


lås tråden.. om ni vill mod
Citera
2009-12-20, 17:25
  #6
Medlem
GataJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barrot08
funkar nu tog bara en jävla tid, tack för hjälpen. NOT


lås tråden.. om ni vill mod


Men om ingen vet så svara väl ingen, så enkelt är det.
Citera
2009-12-20, 19:02
  #7
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Recover gamertag brukar funka för detta problem
Citera
2009-12-27, 17:49
  #8
Medlem
har exakt samma problem just nu, skulle in och se om någon skrivit någon tråd här innan jag ringer till bill gates och frågar vad fan det är frågan om. Får väl vänta jag med, ska testa att recovra gamertagen också
Citera
2013-01-02, 12:41
  #9
Medlem
Hammer8s avatar
Har nu också detta problem.. Köpte på datorn men nu funkar det inte på Xbox. Är det bara att vänta? Isåfall hur länge?
Citera
2013-01-03, 07:52
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hammer8
Har nu också detta problem.. Köpte på datorn men nu funkar det inte på Xbox. Är det bara att vänta? Isåfall hur länge?
Du kan uppleva fördröjningar om du gör ärenden via hemsidan och sedan loggar in på din konsol. Det kanske redan har löst sig vid det här laget?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback