Hej har upgradat till xbox live gold fr att det tog slut igr, jag gr in p hemsidan och kper en mnad, fr en bekrftelse till min mejl att jag har kpt det, nr jag vl loggar in str det "Signed IN: Xbox Live Silver" men nr jag gr in p Account Management ->Memberships S str det "Xbox LIVE - mnatligt guldmedlemskap" samt att pengarna har dragits frn kontot.
r det n jvla instllningar man ska anvnda? Har provat logga in och ut ur live samt startat om konsolen ett antal gnger, har ven frskt spela MF2 online men det str att min billingplan inte tillter det eftersom jag har silver...
ngon med liknande problem som har lst, eller ngon annan som vet vad jag ska gra?
har exakt samma problem just nu, skulle in och se om ngon skrivit ngon trd hr innan jag ringer till bill gates och frgar vad fan det r frgan om. Fr vl vnta jag med, ska testa att recovra gamertagen ocks
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!