2002-09-24, 11:05
Medlem
Som känt är förstärks och förfinas ofta hörseln vid intagande av Cannabis.
Håller själv på att spela in en skiva och har försökt exprimentera lite med kombinationen rus / musikskapande. Tyvärr blir det alltför ofta så att man flippar för mycket för att orka sitta kvar i studion efter intagande. Någon som har någon bra modell för att slippa slappar-begäret som uppstår?

/ Rikard
Citera
2002-09-24, 12:00
Medlem
Jag håller igång mitt flummande genom att röka ca 1 gång i månaden, det räcker bra för mig och gör att man lättare snöar fast i komponerandet även om man inte rökt på ett tag. Man kommer in i ett slags lätt haschliknande tillstånd ändå när man håller på med musiken. Typ om man snöar in in några sköna ackord du vet...

Att röka på sen försöka göra nåt är ingen bra ide dock, man snöar fast för mycket då helt enkelt Men du kan förstås låta bli att dra i dig allt på en gång, dra ett zipp bara och försök greja med musiken sen så kanske det funkar ändå. Ta lite kaffe till också. Eller skit i rökat helt under tiden och ta nåt smärtstillande istället så du blir avslappnad och skön, kombinera med koffein för bäst effekt sen är det bara att mixa på i timmar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in