Hårdiskar:
Segate baracuda 500gb (Ny efter Garantin)
Segate baracuda 500gb
Segate baracuda 500gb
Western digital black 1000gb (köpte en helt ny igår)
Hej en av mina hårdiskar gick sönder härom dagen. men jag var inne och lämnade in den fick garanti på den och fick med mig en exakt lika dan hårddisk hem. jag drog ut alla mina andra hårddiskar i datorn så att jag skulle bli helt säker att den nya 500gb hårdisken skulle bli C. Installerade windows, alla drivrutiner allt verkade gå bra. efter det satte jag satte i min nya 1000gb hårddisk jag formaterade den och skapade en partion. stängde av min dator satte i min 2 återstående hårddiskar (2st 500gb segate)
Sen uppkom problemen.. bilden som man ser när man vill gå in i bios. tar lång tid att komma förbi. Försöker man att gå in i bios tar det ca 1min.
Men när man väl har väntat någon minut och kommer förbi så kommer detta felmeddelandet upp.
Felmedlande:
3rd Master Hard Disk Error.
Press F1 to resume
Jag har provat att ta ut dom 2 hårdiskarna som skapade problemen, provat att bara köra windows/C-Disken men man fastnar alltid på samma ställe.
3rd Master Hard Disk Error.
Press F1 to resume
God jul på er allesammans tackar redan er som läst och försökt er att förstå vad det är för fel jag har på datorn.