2010-10-18, 17:05
Medlem
DinKamrats avatar
Såg inte riktigt poängen tidigare med hela Santa Muerte-grejen, kändes mest som en filler för att resten av polisstyrkan ska få lite mer air time . Nu har vi ju en koppling till Dexter då Lumens fingeravtryck officiellt är med i bevismaterialet. Kommer Quinn att hitta kopplingen, och kommer han att undgå att bli en blek kopia av Doakes?
Senast redigerad av DinKamrat 2010-10-18 kl. 17:10.
Citera
2010-10-18, 17:39
Medlem
Centipedes avatar
Jag är glad att jag hittade den här sidan med bilder från inspelningen först idag.
För där ser man att Dexter släppt Lumen.
http://celebnook.proboards.com/index.cgi?action=display&board=celebsam&thread=575 5
Citera
2010-10-18, 18:00
Medlem
cheeffs avatar
Tycker också som någon annan skrev tidigare att dagens avsnitt var lite halvsegt. Nu har hon ju iofs just blivit introducerad men har svårt att se vad för gott det kan komma ur den historian med Lumen. Ja kanske Dexters nya kärlek men.... jaja man får se.
Citera
2010-10-18, 18:02
Medlem
Badassmfokas avatar
Dexter kommer ju döda de som Lumen pratade om i slutet, sen kanske dom knullar efteråt också vem vet..
Citera
2010-10-18, 18:25
Medlem
Wittgensteins avatar
OT raderad. Håll fildelningschatt och uppdateringar om era privata hälsotillstånd på annat håll.

/Mod.
Citera
2010-10-18, 18:37
Medlem
MrJackssons avatar
Teasern för nästa veckas avsnitt ser ju helt jävla wicked ut.

Det här är första gången sedan premiären av säsong fem som jag faktiskt är sugen på nästa veckas avsnitt!
Citera
2010-10-18, 18:43
Medlem
Dekk-sters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson

Det här är första gången sedan premiären av säsong fem som jag faktiskt är sugen på nästa veckas avsnitt!

Hm, tänkte försöka hålla mig borta från teasern.. Men nu vet jag inte.
Citera
2010-10-18, 18:46
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekk-ster
Hm, tänkte försöka hålla mig borta från teasern.. Men nu vet jag inte.
Vill du bli totalt överraskad - titta inte på teasern. T.ex. så såg jag teasern av misstag förra veckan och visste att hon skulle slå honom i huvudet detta avsnitt.

Vill du dock få en liten teaser och gå runt i en vecka i spänd förväntan, då är det bara att titta på den! Det är väl inga major spoilers vad jag kan se, men du får ju ett hum om vad som ska hända, vilket du kanske ej vill.
Citera
2010-10-18, 18:47
Medlem
firstclassriots avatar
Citat:

Håller med, är också väldigt sugen på nästa avsnitt nu. Verkar ju kunna bli lite problem med Lumen, om de blir kära i varandra eftersom dexter bor hos sin syrra.. Men hon kommer väl få bo på ett hotell eller nått..
Citera
2010-10-18, 18:51
Medlem
F.Ks avatar
Haha skönt att Dexter slipper leta själv efter människor att mörda.

Han och Lumen kommer säkert bli kära, men jag tror hon kommer dö på något sätt (hoppas Dexter).
Citera
2010-10-18, 19:03
Medlem
Happymanwithcats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralph Wiggum
http://sv.wikipedia.org/wiki/Tidszon

Citat:
Text

Mitt misstag! Trodde torrentday visade lokaltid!
Citera
2010-10-18, 19:07
Medlem
Ponzeriqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feelip
Jag tror Lumen och Dexter kommer inleda ett förhållande..

Naturligtvis och hon vet ju om hans "mörka" sida och kan vara mer öppen för henne. Extra plus i kanten är att dexter får en söt tjej som kan se efter den lille, medans pappa är ute och hugger med sin kniv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in