2010-10-04, 21:25
Medlem
Visas säsong 5 i USA nu?
Citera
2010-10-04, 21:29
Medlem
MisterMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kAb00M
Visas säsong 5 i USA nu?
Ja.

Ganska tråkigt avsnitt egentligen men det var nödvändig för att föra storyn framåt.
Citera
2010-10-04, 21:29
Medlem
Citat:
Visas säsong 5 i USA nu?

På söndagar ja.
Citera
2010-10-04, 21:30
Medlem
Enfattigens avatar
Citat:
Visas säsong 5 i USA nu?

Yes, samt på Canal+ Series i Sverige som ligger en vecka efter sändningarna i USA.
Citera
2010-10-04, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enfattigen
Yes, samt på Canal+ Series i Sverige som ligger en vecka efter sändningarna i USA.

Tack, jag såg att det fanns två avsnitt på TPB. Drar ner dom nu.
Citera
2010-10-04, 22:26
Medlem
F.Ks avatar
Bara jag som får en känsla av att Dexter blir "normalare"?
Jag tycker att han har fått lite mer känslor för varje säsong som går, i det här avsnittet var han ju till och med tårögd. Han kan ju spela han jävligt bra för omvärlden för att dom inte ska fatta att han är psykopat, eller så kommer serien avslutas med att han i en panikångest-attack säger "What have i done!".

Jag menar, för tre säsonger sedan så hade han ju knappast sagt att han saknar barnen.
Citera
2010-10-04, 22:44
Medlem
Kurrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolpsk0tt
Dessutom skönt att astor och cody drog, tycker dem sänkte ner hela dexters livsstil, nu kan han fokusera på att hitta tillbaka till sig själv utan jobbiga barn (förrutom harrison då)
Håller med, jäkligt skönt att slippa sörjande barn som bara segar ner avsnitten.
Citera
2010-10-04, 23:20
Medlem
AvegZs avatar
var kan jag tanka ep 2 snabbare än 100kb/s?
Citera
2010-10-05, 00:39
Medlem
Astor alltså..vilken jävla CUNT !! Fan va skönt att hon drar långt åt helvete nu! Fy fan.

Agree med alla Er andra, halvtråkigt men nödvändigt "build-up" avsnitt. Fortsättningen blir nog bättre.

Stör mig lite på att Dexter börjar bli lite slarvig, inga handskar på i slutscenen när han fingrar på oljetunnan med liket, aja-baja!
Citera
2010-10-05, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Astor alltså..vilken jävla CUNT !! Fan va skönt att hon drar långt åt helvete nu! Fy fan.

Agree med alla Er andra, halvtråkigt men nödvändigt "build-up" avsnitt. Fortsättningen blir nog bättre.

Stör mig lite på att Dexter börjar bli lite slarvig, inga handskar på i slutscenen när han fingrar på oljetunnan med liket, aja-baja!

Brorsan och jag tänkte detsamma när vi såg avsnittet, inte vidare smart det
Citera
2010-10-05, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.K
Bara jag som får en känsla av att Dexter blir "normalare"?
Jag tycker att han har fått lite mer känslor för varje säsong som går, i det här avsnittet var han ju till och med tårögd. Han kan ju spela han jävligt bra för omvärlden för att dom inte ska fatta att han är psykopat, eller så kommer serien avslutas med att han i en panikångest-attack säger "What have i done!".

Jag menar, för tre säsonger sedan så hade han ju knappast sagt att han saknar barnen.

Det kallas karaktärsutveckling och har varit konsistent under hela seriens gång.
Citera
2010-10-05, 12:30
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faderallan
Det kallas karaktärsutveckling och har varit konsistent under hela seriens gång.
För att inte också nämna nödvändigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in