Sådär, då har vi äntligen fixat det; den ENDA och STORA tråden om rasidentifiering. Här ställer ni alla era frågor om vilken ras er hund är, er grannes katt är, en hund i en reklamfilm är eller katten utanför fönstret är. /mod
Senast redigerad av MisterTom 2009-12-18 kl. 23:15.
Vilken ras är detta? Rasidentifiering av hund och katt - Den enda och stora tråden!
Har sett en skithäftig hund ute några gånger nu. Precis en sån som jag skulle vilja ha.
Den ser ut som en liten engelsk bulldog??
Tvivlar på att det är valp då jag har sett den några 2-3 gånger under 2-3 månader. Och den har inte växt nämnvärt.
Den såg även ut att ha en liten knorr på svansen, som en gris ungefär.
den är mestadels svart vit under hakan och lite rottis bruna inslag, långhårig och ganska stor lite större än en golden, ser sånna lite då och då och undrar vad det är för ras lite små sugen
den är mestadels svart vit under hakan och lite rottis bruna inslag, långhårig och ganska stor lite större än en golden, ser sånna lite då och då och undrar vad det är för ras lite små sugen
Har sett en skithäftig hund ute några gånger nu. Precis en sån som jag skulle vilja ha.
Den ser ut som en liten engelsk bulldog??
Tvivlar på att det är valp då jag har sett den några 2-3 gånger under 2-3 månader. Och den har inte växt nämnvärt.
Den såg även ut att ha en liten knorr på svansen, som en gris ungefär.
Har tyvärr ingen bild på en vuxen, hittade bilden när jag sökte på mops. Tänkte därför att det kan vara en blandras mellan en mops och nåt långhårligt, eftersom den fortfarande har intryckt nos.
Men jag håller med, den är jävligt söt, skulle vara kul att veta vad det är för blandning ifall den är en blandras