Citat:
Ursprungligen postat av Are-on
okej, om vi nu säger att vi gör så. Skippar alla Spoilers, jadå stänger ni ju ute folk.Är det vad ni vill? Som sagt, kommer sluta med att folk som inte sätt avsnittet en timme efter att de släppts på nätet inte kommer kunna delta i tråden förens det har gått på TV i Sverige, kan ju ta halvårsvis, eller hur?
Kan inte tala för någon annan än mig själv, så kan inte svara på dina "ni" frågor. Men, det är faktiskt så det redan fungerar i praktiken, och det finns även i ett flertal TV-serier trådar för de som följer det på svensk tv. Återigen, jag ser det inte som att stänga ute någon, folk väljer själva hur de vill se avsnitten, och där väljer man också hur man vill diskutera serien.
Finns stora problem i mina ögon som jag redan påpekat med att diskutera handlingen av senast visade avsnittet bakom spoilertaggar, men mitt största frågetecken är vad en person som inte sett serien i samma takt som större delen av användarna i tråden kan tillföra diskussionen.
Jag förstår inte heller varför du gör en sån stor sak av att "stänga ute folk", så fungerar ju varenda tråd, det är väl ytterst få trådar du kan bara hoppa in i slutet av tråden och delta aktivt i en diskussion.