2009-12-17, 21:51
Bannlyst
Fick hra en historia om ngra som hade dragit in massor med cayennepeppar i en ugn vilket hade resulterat i stor rkutveckling, r det bara bg eller kan det ligga ett uns av sanning i det? Ngon som testat?
Citera
2009-12-17, 22:25
Medlem
Mhaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanf
Fick hra en historia om ngra som hade dragit in massor med cayennepeppar i en ugn vilket hade resulterat i stor rkutveckling, r det bara bg eller kan det ligga ett uns av sanning i det? Ngon som testat?

Bara pulvret eller menar du i mat? jag kan tnka mig att det brjar brinna om du bara har snt pulver...(dvs genererar rk)
Citera
2009-12-17, 22:50
Medlem
rayraviolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mhael
Bara pulvret eller menar du i mat? jag kan tnka mig att det brjar brinna om du bara har snt pulver...(dvs genererar rk)

Och man blir vldigt hostig av rken i frga.
Citera
2009-12-17, 22:52
Medlem
takeuschis avatar
det gr ven att lgga direkt p en varm spisplatta. min kra syster testade detta en gng och det slutade med att grannen frn vningen ver kom ned och var skraj att det var en gaslcka i huset.
Citera
2009-12-17, 23:22
Medlem
klybans avatar
Jag testade habanero och olja glmde det tillrckligt lnge p spisen.
Fast n jag var snabb att tabort gryta och ppnade, s tog det 2h innan man ens kunde vistas i kket utan hosta skiten ur sig.
Citera
2009-12-18, 13:29
Medlem
wuus avatar
Detta fenomen kan man ha kul med! Jag lste tipset hr p FB att vrma upp en stekspade i metall riktigt mycket och snabbt str chiliflakes, cayenne eller liknande p den och fra in den i springan under toadrren nr ngon r dr inne. Provade det p stllet jag jobbade p d, och det funkade utmrkt. Synd att offret precis hade torkat sig och kunde ppna utan problem bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in