2009-12-17, 15:12
Medlem
unicaps avatar
Tjena, jag r inte datorkunnig direkt.

Min dator har blivit vldigt segt samt att det har kommit upp i hrnet "Du kan ha rkat ut fr programvarufrfalskning". S nu tnkte jag formentera min dator.

Ganska dum frga kanske menmen.

Om Windows och nstan alla saker ligger p Patriot : C d formenterar jag vl den Patrioten?

En till frga. Gr det att formentera med en Windows Home Edition skiva nr jag just nu har Windows professional?

Det r en laptop.
Senast redigerad av unicap 2009-12-17 kl. 15:26.
Citera
2009-12-17, 15:16
Medlem
hokoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unicap

Min dator har blivit vldigt segt samt att det har kommit upp i hrnet "Du kan ha rkat ut fr programvarufrfalskning". S nu tnkte jag formentera min dator.

Om Windows och nstan alla saker ligger p Patriot : C d formenterar jag vl den Patrioten?

En till frga. Gr det att formentera med en Windows Home Edition skiva nr jag just nu har Windows professional?

Tja

Ja, men nr du nd hllerp r det vl lika bra att formatera allt?

Ja, det gr
Citera
2009-12-17, 15:23
Medlem
unicaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hokori
Ja, men nr du nd hllerp r det vl lika bra att formatera allt?

Ja, det gr

Har bara kanske 3 ltar p andra hrdisken .
Citera
2009-12-17, 18:02
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Trd -> Win - Support

//Mod
Citera
2009-12-17, 20:53
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unicap

Det r en laptop.
Formatera en Partition gr man. Vet inte vad du frskte med, men det lt som om nn patriot skulle bli vldigt tjock efter fermenteringen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in