2009-12-17, 15:12
Medlem
unicaps avatar
Tjena, jag är inte datorkunnig direkt.

Min dator har blivit väldigt segt samt att det har kommit upp i hörnet "Du kan ha råkat ut för programvaruförfalskning". Så nu tänkte jag formentera min dator.

Ganska dum fråga kanske menmen.

Om Windows och nästan alla saker ligger på Patriot : C då formenterar jag väl den Patrioten?

En till fråga. Går det att formentera med en Windows Home Edition skiva när jag just nu har Windows professional?

Det är en laptop.
Senast redigerad av unicap 2009-12-17 kl. 15:26.
Citera
2009-12-17, 15:16
Medlem
hokoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unicap

Min dator har blivit väldigt segt samt att det har kommit upp i hörnet "Du kan ha råkat ut för programvaruförfalskning". Så nu tänkte jag formentera min dator.

Om Windows och nästan alla saker ligger på Patriot : C då formenterar jag väl den Patrioten?

En till fråga. Går det att formentera med en Windows Home Edition skiva när jag just nu har Windows professional?

Tja

Ja, men när du ändå hållerpå är det väl lika bra att formatera allt?

Ja, det går
Citera
2009-12-17, 15:23
Medlem
unicaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hokori
Ja, men när du ändå hållerpå är det väl lika bra att formatera allt?

Ja, det går

Har bara kanske 3 låtar på andra hårdisken .
Citera
2009-12-17, 18:02
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Win - Support

//Mod
Citera
2009-12-17, 20:53
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unicap

Det är en laptop.
Formatera en Partition gör man. Vet inte vad du försökte med, men det lät som om nån patriot skulle bli väldigt tjock efter fermenteringen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in