• 1
  • 2
2009-12-17, 10:17
Bannlyst
GÖTEBORG 091216

Det var vid 18-tiden i går som två män våldtog en tredje man. Övergreppet ska ha skett mellan Frölunda torg och Frölunda kulturhus, inte långt från alla butikerna där julruschen är i full gång.
Men ingen märkte något.

vem va killen? hur gammal va han?

lite mer info om detta någon?

http://www.gt.se/nyheter/1.1817011/m...t-i-julruschen
Senast redigerad av Ritalina 2009-12-17 kl. 10:25.
Citera
2009-12-17, 11:22
Medlem
platyzmas avatar
Nog för att man är lite tveksam till alla våldtäktsanmälningar nu efter kortedala-bluffen, men det har väl anmälts förut att just två män våldtagit en annan man i Gbg? Bl.a utanför Trädgårn en lördagnatt har jag för mig? Kan ju inte vara helt vanligt med två samarbetande bögvåldtäktsmän menar jag...
Citera
2009-12-17, 12:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Nog för att man är lite tveksam till alla våldtäktsanmälningar nu efter kortedala-bluffen, men det har väl anmälts förut att just två män våldtagit en annan man i Gbg? Bl.a utanför Trädgårn en lördagnatt har jag för mig? Kan ju inte vara helt vanligt med två samarbetande bögvåldtäktsmän menar jag...

lite mer info om det? tycker ja känner igen det svagt.
Citera
2009-12-17, 12:21
Medlem
.-.-.s avatar
Har dom börjat ha gett sig på alla brudar redan så nu börjar dom våldta oss män istället, limma igen anusen för att slippa detta.
Citera
2009-12-17, 12:46
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritalina
lite mer info om det? tycker ja känner igen det svagt.

Hittar faen inget nu, men är rätt säker på att anmälan som sådan iaf upprättades. Om den sen visade sig vara falsk kan det vara anledningen till bristen på artiklar. Ska fortsätta luska lite...
Citera
2009-12-17, 14:26
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Är det frågan om en anal eller oralvåldtäkt? Troligtvis någon form av uppgörelse som gått snett där GM lackat ur på offret och till slut väljer GM att förnedra offret och ge honom en tidig julklapp..
Citera
2009-12-17, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Är det frågan om en anal eller oralvåldtäkt? Troligtvis någon form av uppgörelse som gått snett där GM lackat ur på offret och till slut väljer GM att förnedra offret och ge honom en tidig julklapp..

tror inte det handlar om en uppgörelse, skulle killen va skyldig pengar typ eller vadå? man måste ju vara Bög oavsett om man är kriminell eller inte, för att ens kunna genomföra en sån grej..... snacka går ju typ " ja ska knulla dig " men att verkligen göra det e en helt annan sak.....
" ja ska knulla dig " betyder i min värld misshandel , inte kuk i arslet.
Citera
2009-12-17, 14:34
Medlem
wonderlands avatar
Citat:

Oralvåldtäkt är väl knappast vanligt, speciellt inte vid överfallsvåldtäkter..är ju "bara" att bita till kuken. eller ja, tror iaf ingen riskerar att sätta kuken i munnen på offret.
Men men, om det hade varit oralt hade det nog nämnts i artikeln då det nog tillhör det ovanliga vid överfallsvåldtäkter.
Senast redigerad av wonderland 2009-12-17 kl. 14:37.
Citera
2009-12-17, 14:39
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Oralvåldtäkt är väl knappast vanligt, speciellt inte vid överfallsvåldtäkter..är ju "bara" att bita till kuken. eller ja, tror iaf ingen riskerar att sätta kuken i munnen på offret.
Men men, om det hade varit oralt hade det nog nämnts i artikeln då det nog tillhör det ovanliga vid överfallsvåldtäkter.

Du hade nog sugit kuken ifall GM höll en Magnum 44 mot din tinning.

Citat:
tror inte det handlar om en uppgörelse, skulle killen va skyldig pengar typ eller vadå? man måste ju vara Bög oavsett om man är kriminell eller inte, för att ens kunna genomföra en sån grej..... snacka går ju typ " ja ska knulla dig " men att verkligen göra det e en helt annan sak.....
" ja ska knulla dig " betyder i min värld misshandel , inte kuk i arslet.

Finns flera fall där GM inte var bög. Som sagt jag spekulerar bara
Citera
2009-12-17, 14:44
Bannlyst
Citat:
Du hade nog sugit kuken ifall GM höll en Magnum 44 mot din tinning.

Finns flera fall där GM inte var bög. Som sagt jag spekulerar bara

ja skulle då aldrig stoppa min k... i någon pga han va skyldig pengar eller vad det nu gällde....
Citera
2009-12-17, 14:47
Medlem
franges avatar
Citat:
ja skulle då aldrig stoppa min k... i någon pga han va skyldig pengar eller vad det nu gällde....

Nej, men sen finns det ju vissa kulturer där det är mer eller mindre kutym att gifta sig med åttaåringar enligt den store profeten, likväl länder där det knullas månadsgamla spädbarn för att försäkra sig om att det skall vara oskulder, för att det skall bota HIV enligt dem.

Och att då analpenetrera någon fiende är väl snarare en maktutövning och en grov förnedring utav den utsatte.

Behöver jag påskina att det inte är nordiska länder jag syftar på?
Citera
2009-12-17, 14:47
Bannlyst
det va ju ung kille som blev våldtagen av en svarttaxi chaför oxå och blev dumpad på Friskväderstorget/Gbg för ett tag sen, vet nån vem det va?? ålder?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in