Beställde vara för 1990:- hos Clickok.se i onsdags.
Orderstatus ser jag är "Stoppad, kontakta kundtjänst". För det första satt jag en hel dag och försökte komma fram till deras kundtjänst som tydligen är omöjgligt då jag ringde minst 30 gånger var och varannan kvart mellan 10 och 16 (deras öppettider-kundtjänst).
Sen knallade jag dit i fredags för att få klarhet. Då säger han "nu är det fixat, vi skickar grejerna från vårt lager i Danmark, så din vara är här på tisdag".
Bra tänker jag...och går hem. Nu är det tisdag och och i helgen/måndags (igår) så har de tydligen också uppdaterat - HÖJT - priset på min vara som nu kostar 2001:-.
Detta läste jag i Sweclockers tråd att de gjort förut (Fair shopping-sidan), när någon beställer en vara så höjer de priset och påstår då att de ska ha MER PENGAR av kunden innan man ska få sin vara eftersom leverantören har höjt priset.
Vad är det för jävla vansinne? Jag har ju redan betalat för MIN vara. Är det nu så att jag inte får någon notifikation alls av dem idag så knallar jag dit igen, slänger upp deras jävla 11kr på disken och ber om att få MIN vara.
Annars blir det väl konsumentombudsmannen som får ett ärende. Eller hur gör man? Kan man ta detta vidare som ClickOk beter sig...