2009-12-23, 13:05
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjaefs
Jag kom att tänka på en sak, och jag ber om ursäkt om det har tagits upp redan i tråden (orkar inte läsa igenom allt).
Men: det finns ju antagligen en hel del hjärtegoda grupper som flashback inte har kontroll över. Skulle man då inte på något sätt kunna sabba en sådan "riktig" grupp genom att varna för den gruppen och säga att den kommer att byta namn till något nedrigt? Jag menar, halva Sverige känner väl till det här med facebooktrollning numer, och nog fan borde man kunna sänka en hel grupp ganska lätt ändå...

Pensi och Fidel gjorde en räd igår, med diverse inlägg som admin sedan raderade bort, dock insåg de att det var försent att rädda den då flera medlemmar började varna för den.

Citat:
PGA AV BRIST PÅ FÖRTROENDE FÖR OSS I ADMINISTRATIONEN HAR VI BESTÄMT OSS FÖR ATT TA BORT DENNA GRUPP.
VILL PASSA PÅ ATT TACKA ALLA ER SOM HAR VARIT MED OCH KÄMPAT FÖR ATT FÅ BORT PRIS.

ATT TA BORT GRUPPEN ÄR ETT BEVIS PÅ ATT VI ÄR VANLIGA MÄNNISKOR OCH INGA BLUFFARE.

VI MÅSTE TA BORT MEDLEM EFTER MEDLEM FÖR ATT FÅ BORT ...GRUPPEN SÅ DET KAN TA TID DÅ DET ÄR 28000 MEDLEMMAR

SIST VILL JAG BARA PÅMINNA OM AT SVINEN FORTFARANDE FINNS PÅ FACEBOOK OCH FORTSÄTT O KÄMPA FÖR ATT FÅ BORT DOM.

MVH

SABA OCH SOLMAZ

Mission Accomplished
Senast redigerad av Janne-Taikon 2009-12-23 kl. 13:22.
2009-12-23, 13:08
Medlem
kenta1337s avatar
Haha, awsome!
2009-12-23, 14:03
Medlem
VonRofs avatar
Mycket bra jobbat!
2009-12-23, 14:10
Bannlyst
Åh facebook har fått en ny mening
Jag är nästan kär nu alltså! Oh att folk verkligen tar saker och ting så seriöst på facebook, man blir nästan rädd på riktigt.. alltså hur ska då folk reagera i det riktiga livet ifall dom är såhär udda på facebook
2009-12-23, 14:21
Medlem
Christofferzs avatar
Man kan ha helt underbara samtalsliknande saker med trevliga människor
2009-12-23, 14:22
Medlem
krakkels avatar
Kan någon PMa den största trollgruppen?
2009-12-23, 14:42
Medlem
Pedram Babaei är riktigt arg nu

LYSSNA DIN MAMMAKNULLANDE PEDOFIL JAG HAR DITT NUMMER OM DU INT LÄGGER NER GRUPPEN INOM 3 DAGAR KMER JAG SPÅRA DITT NUMMER, KOMMA HEM TIlL DIG OCH HUGGA NER DIG FATTAR DU?! JÄVLA HORA FITTA

Mitt svar
Nu förstår jag inte riktigt vad du pratar om?

Och om du har mitt nummer kan du tala om det för mig för jag har glömt bort det
Du vet att jag kan polisanmäla dig för hot nu och det ska jag ta och göra också!
2009-12-23, 14:45
Bannlyst
Mjo Pedram är en riktig internet tuffing.
2009-12-23, 14:51
Bannlyst
Haha Pedram är ju riktigt skön! Vi får fortsätta prata med han
2009-12-23, 14:53
Medlem
Christofferzs avatar
han "Pedr*m" är ju helt underbar
2009-12-23, 14:55
Medlem
råsaelefants avatar
Skulle uppskattas om någon kunde PMa gruppens namn
2009-12-23, 14:58
Medlem
Brutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Taikon
Pensi och Fidel gjorde en räd igår, med diverse inlägg som admin sedan raderade bort, dock insåg de att det var försent att rädda den då flera medlemmar började varna för den.

Citat:
PGA AV BRIST PÅ FÖRTROENDE FÖR OSS I ADMINISTRATIONEN HAR VI BESTÄMT OSS FÖR ATT TA BORT DENNA GRUPP.
VILL PASSA PÅ ATT TACKA ALLA ER SOM HAR VARIT MED OCH KÄMPAT FÖR ATT FÅ BORT PRIS.

ATT TA BORT GRUPPEN ÄR ETT BEVIS PÅ ATT VI ÄR VANLIGA MÄNNISKOR OCH INGA BLUFFARE.

VI MÅSTE TA BORT MEDLEM EFTER MEDLEM FÖR ATT FÅ BORT ...GRUPPEN SÅ DET KAN TA TID DÅ DET ÄR 28000 MEDLEMMAR

SIST VILL JAG BARA PÅMINNA OM AT SVINEN FORTFARANDE FINNS PÅ FACEBOOK OCH FORTSÄTT O KÄMPA FÖR ATT FÅ BORT DOM.

MVH

SABA OCH SOLMAZ

Mission Accomplished

När jag läser sådant, är jag glad att jag aldrig ödslat min tid på att försöka förändra världen genom en facebook-grupp och samtidgt känns mitt samvete lättare för den tid jag lägger på onlinepoker.

Jag kan ju skänka en del av pokervinsten i någon insamlingsbössa, hellre än att skapa en "Save the World"-grupp bara för att lätta samvetet på snålast möjliga vis.

//Brute

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in