Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Taikon
Pensi och Fidel gjorde en räd igår, med diverse inlägg som admin sedan raderade bort, dock insåg de att det var försent att rädda den då flera medlemmar började varna för den.
Citat:
PGA AV BRIST PÅ FÖRTROENDE FÖR OSS I ADMINISTRATIONEN HAR VI BESTÄMT OSS FÖR ATT TA BORT DENNA GRUPP.
VILL PASSA PÅ ATT TACKA ALLA ER SOM HAR VARIT MED OCH KÄMPAT FÖR ATT FÅ BORT PRIS.
ATT TA BORT GRUPPEN ÄR ETT BEVIS PÅ ATT VI ÄR VANLIGA MÄNNISKOR OCH INGA BLUFFARE.
VI MÅSTE TA BORT MEDLEM EFTER MEDLEM FÖR ATT FÅ BORT ...GRUPPEN SÅ DET KAN TA TID DÅ DET ÄR 28000 MEDLEMMAR
SIST VILL JAG BARA PÅMINNA OM AT SVINEN FORTFARANDE FINNS PÅ FACEBOOK OCH FORTSÄTT O KÄMPA FÖR ATT FÅ BORT DOM.
MVH
SABA OCH SOLMAZ
Mission Accomplished

När jag läser sådant, är jag glad att jag aldrig ödslat min tid på att försöka förändra världen genom en facebook-grupp och samtidgt känns mitt samvete lättare för den tid jag lägger på onlinepoker.
Jag kan ju skänka en del av pokervinsten i någon insamlingsbössa, hellre än att skapa en "Save the World"-grupp bara för att lätta samvetet på snålast möjliga vis.
//Brute