2009-12-22, 16:37
Medlem
Rotselleris avatar
Kan ju säga att du var inte den enda som började apflabba på jobbet åt det här

Citat:
Abdul Al-Tikriti Vid profetens skägg, vad vara detta???
2009-12-22, 16:39
Medlem
kebab-tomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EL-Tardo
Jag undrar när dom naiva jävlarna ska inse att dom inte blir av med Achmed Abdullakir så lätt. Fjärde gången jag kommer tillbaka nu

Jag har printat en del, tänkte slänga ihop allt sen
2009-12-22, 16:41
Medlem
HyggloBurros avatar
Varför gör inget anti-troll en räd och anmäler alla troll och trollgrupper? Det tar ju inte många minuter att rota upp tjugotalet grupper och fyrtiotalet användare utan att veta mer än att det finns en "afrikagrupp". FaceB-trollningen lever inte bara på att folk är dumma i huvudet, utan på att de verkligen är dumma i huvudet. Eller är det Facebook som inte orkar bry sig om anmälningar och klagomål?
2009-12-22, 16:42
Medlem
Raudsepps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arch_Angel
när jag inte trodde flashback kunde gå ett steg längre. klockrent.

fan, facebook kommer ju måste göra nå drastiskt bara pga av oss

Blir säkert polisiära åtgärder Eller så börjar dom med krav på personnummer vid registrering.. kanske IP-ban på hela bunten också.
2009-12-22, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HyggloBurro
Varför gör inget anti-troll en räd och anmäler alla troll och trollgrupper? Det tar ju inte många minuter att rota upp tjugotalet grupper och fyrtiotalet användare utan att veta mer än att det finns en "afrikagrupp". FaceB-trollningen lever inte bara på att folk är dumma i huvudet, utan på att de verkligen är dumma i huvudet. Eller är det Facebook som inte orkar bry sig om anmälningar och klagomål?
Det är fler än 40-talet som håller på. Sen är väl trollen så korkade.

Tror inte heller att man kan bli avstängd förens man gjort något, typ namnbyte till pedofili eller liknande.
2009-12-22, 17:02
Medlem
Hevoxs avatar
Är downs guppen borta nu?

Vart fick ni den andra ifrån?
2009-12-22, 17:05
Medlem
Gyllenborsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hevox
Är downs guppen borta nu?

Vart fick ni den andra ifrån?

Downis-gruppen är borta. För en timme sen ändrade jag "Vi som vill ha snö på julafton" till "Vi som **** ** ****** " som du kan se på förra sidan
2009-12-22, 17:08
Medlem
Hevoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyllenborst
Downis-gruppen är borta. För en timme sen ändrade jag "Vi som vill ha snö på julafton" till "Vi som **** ** ****** " som du kan se på förra sidan

Haha grymt gjort!

Var det din grupp från början eller?
2009-12-22, 17:11
Medlem
Shifty2k5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FACEBOOK
Ibrahim Al-zayadi

e du verkligen s... Visa merå dum? asså läs på nätet om du tvekar på det.. btw det påstås att usa är den starkaste nationen i världen, men hur kommer det sig att de inte kan hitta ett litet flygplan i radarn? varje flyg som kommer till usas vatten måste identifiera sig annars eskorteras de ner till millitär basen. så jag kan inte fatta att de missa just den som sprängde byggnaderna.. och under just denna tiden så blev det brand andra sidan stan så alla brandkårar, poliser och ambulanser var tvungna att åka dit.. hmm? och efter denna tragedin så meddela bush med desamma att det vara al-qaida.. byggnaderna höll på att brinna fortfarande så hur visste han att det var al-qaida? låter dummt va? så du, skyll inte på några som inte hade något med detta och göra!!

Måste fan vara den största idioten som någonsin existerat..

Från:
http://www.facebook.com/pages/JA-TACK-Till-moske-i-Sverige/180004897751#/pages/JA-TACK-Till-moske-i-Sverige/180004897751
2009-12-22, 17:20
Medlem
Torinlols avatar
Kan man få PM om kommande troll-grupper? Skulle gärna vilja vara med en gång.
2009-12-22, 17:25
Medlem
Hevoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torinlol
Kan man få PM om kommande troll-grupper? Skulle gärna vilja vara med en gång.

Jag med tack!

Dags att köra internationellt snart?
2009-12-22, 17:27
Medlem
Skomakar-antons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyllenborst
Sådär, nu lär väl PK-Sverige få hjärtattack

http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=367642305005&ref=ts

"Vi som vill ha snö på julafton-gruppen har ändrat sitt namn till - Vi som vill ta oskulden på våra barn.. SJUKA JÄVLAR säger jag bara!!!! Jag råder er att gå ur gruppen.. Det har jag gjort!"

Citat av white-trash morsa på 17 år.

Kommentar #1
HAHA men moget ?!?!?! va finns de för idioter egentligen oO'
för 34 minuter sedan

#2 jadu, det kan man fråga sig :S dom borde iaf inte få leva när dom skriver så :@

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in