2010-01-03, 01:08
Medlem
Rotmosrullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alldah
Fast Engla och mycket annat ni "skämtar" om händer ju i det som jag kallar verklighet. Hade du skämtat om att det var hennes eget fel där uppe i skogarna när de letade efter henne så hade du nog fått livshotande skador av trubbigt våld. Humor som man inte kan stå för med sitt namn har inget existensberättigande.

Så jävla dumt argument. Kontext är A och O när det gäller humor. Klart jag inte skulle skämta om Engla till typ hennes släkt, men kan och har gjort det med nära vänner till mig. Precis samma sak som att jag kan skämta om fetma med vissa vänner och andra inte.

Vad anonyma människor på nätet tycker om mig när jag skämtar bryr jag mig inte ett dyft av.
2010-01-03, 01:09
Medlem
Rotmosrullens avatar
Citat:
2. Jag anser att religion är en av de saker man kan o ska skämta om. Fortfarande på en nivå som funkar på bussen.

Vilken tur att du inte hycklar iaf!
2010-01-03, 01:12
Medlem
dannekerrors avatar
Applåder till idioten som spoilade neger gruppen... Nu länkar dom direkt till det inlägget via facebook
2010-01-03, 01:20
Medlem
äntligen så skriver ni smarta men upprörande inlägg på ja tack ! till moské i sverige. det e gött och sätt dom på plats på riktigt! helt ärligt... vissa av dom jävlarna har fan inte alla hästar i stallet och det e inte på skämt... jag e mig själv nu när jag diskuterar... idiot jävlar säger jag bara.
2010-01-03, 01:21
Medlem
måste man skriva rubrik?

äntligen så skriver ni smarta men upprörande inlägg på ja tack ! till moské i sverige. det e gött och sätt dom på plats på riktigt! helt ärligt... vissa av dom jävlarna har fan inte alla hästar i stallet och det e inte på skämt... jag e mig själv nu när jag diskuterar... idiot jävlar säger jag bara.
2010-01-03, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotmosrullen
Kontext är A och O när det gäller humor. Klart jag inte skulle skämta om Engla till typ hennes släkt, men kan och har gjort det med nära vänner till mig. Precis samma sak som att jag kan skämta om fetma med vissa vänner och andra inte. Vad anonyma människor på nätet tycker om mig när jag skämtar bryr jag mig inte ett dyft av.
Det stämmer inte med tillvägagångssättet på fejjan. Där lurar ni ju med alla feta i en grupp som heter t.ex "Vi som tycker att vi väger lite för mycket" När gruppen vuxit till sig så byter ni namn till "Feta skinkor passar bara på julbord". Snacka om att skämta med fel och dessutom anonym grupp!
2010-01-03, 01:51
Medlem
Rotmosrullens avatar
Citat:
Det stämmer inte med tillvägagångssättet på fejjan. Där lurar ni ju med alla feta i en grupp som heter t.ex "Vi som tycker att vi väger lite för mycket" När gruppen vuxit till sig så byter ni namn till "Feta skinkor passar bara på julbord". Snacka om att skämta med fel och dessutom anonym grupp!

Som sagt så trollar jag inte.

Vad jag menad emed mitt inlägg är att jag inte skämtar om fel saker med människor jag bryr mig om.

Dessutom så är hela facebook-troll grejen ett utmärkt sätt att beskåda alla Sveriges idioter (det vill säga majoriteten) visa upp sin värsta sida.
2010-01-03, 03:31
Medlem
onemanarmys avatar
http://img22.imageshack.us/img22/9167/facebookddsstrafftillpe.jpg

Här mina vänner, här har ni humor.
När moralpaniken satt sina klor i folket, det är då skådespelet börjar...
2010-01-03, 04:01
Medlem
ewmans avatar
Loggade in på mitt konto nyss och märkte att min grupp har drygt 1000 medlemmar nu

Fan va fint!

Jag som varit inaktiv ganska länge nu, fan va fint att den växer
2010-01-03, 13:03
Medlem
dannekerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onemanarmy
http://img22.imageshack.us/img22/9167/facebookddsstrafftillpe.jpg

Här mina vänner, här har ni humor.
När moralpaniken satt sina klor i folket, det är då skådespelet börjar...

Åhh, jag som är bannad från den gruppen
2010-01-03, 16:09
Medlem
chuckberrys avatar
Bevara varg sidorna är väldigt heta i dessa dagar,pumpas med nya poster så varför inte låta en skjutglad jägare göra entree .
Senast redigerad av chuckberry 2010-01-03 kl. 16:19.
2010-01-03, 16:47
Medlem
Kanske det börjar bli dags att flytta verksamheten till Laidback?
Det börjar bli mer och mer folk från Facebook som läser här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in