2010-01-14, 01:31
Medlem
TommyGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewman
Men nu till sak då, fy fan vad mörkrädd jag blir när jag ser folks kommentarer Jag har en grupp som handlar om brott och i den så skriver de om förövarna att de ska mördas, skära kuken av dem och alla möjliga tortyrer. Vad är det för sjuk dubbelmoral dessa idioter har? Jag fattar att har man gjort ett brott så ska man ju få stå för det men dessa tar det verkligen för långt och är så sjukt nöjd med det, jag fattar det inte

Värst är ju endå att det verkar vara ganska vanlig/utbredd inställning.
Att folk inte kan vare sig tänka eller förstå längre än näsan räcker.
2010-01-14, 01:32
Medlem
erkifnasks avatar
Citat:
Har en grupp nu där jag har 3,500 medlemmar nu, och det blir mer och mer för varje dag. Ska snart ta och skicka ut massmedelanden igen så kommer det bli en bra kick.

Men nu till sak då, fy fan vad mörkrädd jag blir när jag ser folks kommentarer Jag har en grupp som handlar om brott och i den så skriver de om förövarna att de ska mördas, skära kuken av dem och alla möjliga tortyrer. Vad är det för sjuk dubbelmoral dessa idioter har? Jag fattar att har man gjort ett brott så ska man ju få stå för det men dessa tar det verkligen för långt och är så sjukt nöjd med det, jag fattar det inte
Du skulle bara veta.
2010-01-14, 01:34
Medlem
ewmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erkifnask
Du skulle bara veta.
Har varit med ett tag och fått en hel del meddelanden om folk som vet min ip och ska ha ihjäl mig. Värst var de när PRIS va igång. Men nu är de helt oprovecerade människor de gäller!
2010-01-14, 01:36
Medlem
Thcfarmers avatar
Klockan är halv 2 på natten men jag kan inte sluta skratta . Undrar hur mycket Aftonbladet kommer att överdramatisera om dom skriver om det här
2010-01-14, 01:38
Medlem
Garneringsmannens avatar
Citat:
http://img79.imageshack.us/img79/1207/surtant.jpg

Först trodde jag att DU var tanten, så mitt första intryck var att jag tyckte det var över gränsen. Sen när jag fattade hur läget var log jag kvällens bredaste leende.

Jag vill också vara med. Kommer nog regga ett troll i dagarna, men vill inte gärna starta om från noll. Någon som känner för att skicka iväg ett PM med vilken grupp som man ska joina, så kan jag försöka boosta upp den?
Medlem
vilken är tjejtråden? .. någon som har länk?

eller e de den men sex med föräldrar?
Medlem
TommyGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thcfarmer
Klockan är halv 2 på natten men jag kan inte sluta skratta . Undrar hur mycket Aftonbladet kommer att överdramatisera om dom skriver om det här

Med lite tur brakar hela helvetet löst imorn när än mer människor inser vad som hänt.
2010-01-14, 01:40
Medlem
jolmys avatar
Citat:
Har varit med ett tag och fått en hel del meddelanden om folk som vet min ip och ska ha ihjäl mig. Värst var de när PRIS va igång. Men nu är de helt oprovecerade människor de gäller!

Det finns vissa saker pk-maffian drar igång på så hårt att det också blir politiskt korrekt att vilja tortera folk (i.e våldtäktsmän, pedofiler främst). Det finns ingen gräns på hur hatade dessa är av pk-maffian, och de anses vara större bovar än tex Hitler någonsin var. Det är för mig oförklarligt och väldigt skrämmande. Om man går in i en diskussion med en ur pk-maffian om att tortyr är ett för hårt straff för en pedofil blir man genast kallad för pedofil själv. Pk-maffian i sin helhet är nog det största hotet mot yttrandefriheten i Sverige.
2010-01-14, 01:46
Bannlyst
Det var en tjej som blockerade mig på Facebook så jag inte kan få några träffar och liknande om jag söker på henne. Gjorde även ett fakekonto på bdb och kollade hennes bilder, nu har hon gjort så endast vänner kan kolla Har även två mobilnummer men vet inte om något är hennes, känns ju lite väl stalker om man ringer upp henne Sen så är jag rädd att hon ska anmäla mig eller något...
2010-01-14, 01:50
Medlem
TommyGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jolmy
Det finns vissa saker pk-maffian drar igång på så hårt att det också blir politiskt korrekt att vilja tortera folk (i.e våldtäktsmän, pedofiler främst). Det finns ingen gräns på hur hatade dessa är av pk-maffian, och de anses vara större bovar än tex Hitler någonsin var. Det är för mig oförklarligt och väldigt skrämmande. Om man går in i en diskussion med en ur pk-maffian om att tortyr är ett för hårt straff för en pedofil blir man genast kallad för pedofil själv. Pk-maffian i sin helhet är nog det största hotet mot yttrandefriheten i Sverige.

Tyvärr så genomsyrar pk-maffian snart hela samhället. Flashback är ett härligt vattenhål.

Klockan är nästan 02:00 på natten nu och det är fortfarande liv i grupperna, kul att se men nu måste jag runda av min kväll. God natt!
2010-01-14, 01:50
Medlem
DesktopZquaress avatar
ska denna trollas med eller är den på riktigt?

http://www.facebook.com/group.php?gid=221069310987&ref=nf#/group.php?gid=221069310987&ref=nf
2010-01-14, 01:51
Medlem
Privatpers0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFish
Det var en tjej som blockerade mig på Facebook så jag inte kan få några träffar och liknande om jag söker på henne. Gjorde även ett fakekonto på bdb och kollade hennes bilder, nu har hon gjort så endast vänner kan kolla Har även två mobilnummer men vet inte om något är hennes, känns ju lite väl stalker om man ringer upp henne Sen så är jag rädd att hon ska anmäla mig eller något...

Låt flickan vara nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in