2010-01-08, 11:41
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Ännu en oskyldig Facebookanvändare som drabbas av de psykiskt sjuka förföljarnas hot om våld, mord och andra stollerier. Minns jag rätt ska denna Madelenes "brott" vara att MIA SWEDEN inte gillade somliga på hennes vänlista.

Svar om MIA SWEDEN fick jag ovan, men den där Mariella då?
Är det ett troll eller något "riktigt" som går på stadens gator pga psykreformen?
Den där gruppen om djuren som nyss jagades!
Dom trashade en seriös grupp enbart för att hon var vänner med troll!
2010-01-08, 12:36
Medlem
Janne-Taikons avatar
Har legat lite på latsidan, men det är snart dags för lite spex, hajjar inte energin på Jennie & Mia, kan nog enbart förklaras med att de gick med gubben hem som bjöd på godis för en bonus karamell och idag tuggar allehanda medikamenter som får citadon att se ut som ett sockerpiller.
2010-01-08, 12:40
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Ännu en oskyldig Facebookanvändare som drabbas av de psykiskt sjuka förföljarnas hot om våld, mord och andra stollerier. Minns jag rätt ska denna Madelenes "brott" vara att MIA SWEDEN inte gillade somliga på hennes vänlista.

Svar om MIA SWEDEN fick jag ovan, men den där Mariella då?
Är det ett troll eller något "riktigt" som går på stadens gator pga psykreformen?
Jag tror det är ett troll, hon står i alla fall inte med på Eniro. Men jag är inte helt säker, det känns bara som det.
2010-01-08, 12:51
Medlem
Gyllenborsts avatar
Kontinentgruppen står i princip still. Är det inte bättre att bränna av den innan Facebook raderar den?
2010-01-08, 13:17
Medlem
festivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Dre
Jag tror det är ett troll, hon står i alla fall inte med på Eniro. Men jag är inte helt säker, det känns bara som det.
Finns inte på ratsit heller, så ingen som är folkbokförd i Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av Gyllenborst
Kontinentgruppen står i princip still. Är det inte bättre att bränna av den innan Facebook raderar den?
Gört! Är sugen på att skåda ännu ett spektakel

Vänta ett par timmar bara så att den fastanställda facebook-administrationen hinner ta helg.
2010-01-08, 13:26
Medlem
Gyllenborsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av festivus
Gört! Är sugen på att skåda ännu ett spektakel

Vänta ett par timmar bara så att den fastanställda facebook-administrationen hinner ta helg.

Det är inte min grupp, kommer inte ihåg vad ägaren till gruppen heter här på FB heller. Men det vore onekligen mycket roligt fredagsnöje ikväll att se halva Sveriges Baginbox-horor, moralkärringar och internethjältar blir förbannade ännu en gång
2010-01-08, 13:35
Medlem
judemusts avatar
Alla går med i Flashback gruppen på facebook:
http://www.facebook.com/search/?q=flashback&init=quick#/group.php?gid=2852930076&ref=search&sid=570231669. 193676269..1
2010-01-08, 13:42
Medlem
festivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyllenborst
Det är inte min grupp, kommer inte ihåg vad ägaren till gruppen heter här på FB heller. Men det vore onekligen mycket roligt fredagsnöje ikväll att se halva Sveriges Baginbox-horor, moralkärringar och internethjältar blir förbannade ännu en gång
Precis! Jag tror fan jag ska springa ner och köpa mig en egen baginbox som jag kan öppna för att komma i rätt stämning om det nu skulle bli fredagsnöje.
2010-01-08, 14:30
Medlem
http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=41110712358#/group.php?gid=41110712358&ref=nf
2010-01-08, 14:31
Medlem
dannekerrors avatar
Petra Aho:
Niklas, jag tycker också att homosexualitet är en hjärnskada eller sjukdom och dem är SJÄLVKLART ett enormt hot mot mänsklig existens! Jag tycker att dem ska få vård och det bör pedofiler också få så att dem blir friska i huvudet. Då är dem ju lika mycket människa som du och jag.. men så länge dem har sina osunda och äckliga sätt att tillfredsställa sig så är dem ett enormt hot för mänskligheten och funkar inte behandling så ska dem utrotas! Annars är det vi vanliga människor som kommer att utrotas...
Vad gäller Michael:s kommentar; Jag har aldrig lagt ut en adress tillhörande en pedofil så att någon kan åka dit och ha ihjäl personen. Om personen utgör ett direkt hot mot min familj och min son, då kommer jag PERSONLIGEN se till att han upphör att existera på denna jord!

Hahaha, hon har ju fel i skallen på riktigt..
2010-01-08, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannekerror
Petra Aho:
Niklas, jag tycker också att homosexualitet är en hjärnskada eller sjukdom och dem är SJÄLVKLART ett enormt hot mot mänsklig existens! Jag tycker att dem ska få vård och det bör pedofiler också få så att dem blir friska i huvudet. Då är dem ju lika mycket människa som du och jag.. men så länge dem har sina osunda och äckliga sätt att tillfredsställa sig så är dem ett enormt hot för mänskligheten och funkar inte behandling så ska dem utrotas! Annars är det vi vanliga människor som kommer att utrotas...
Vad gäller Michael:s kommentar; Jag har aldrig lagt ut en adress tillhörande en pedofil så att någon kan åka dit och ha ihjäl personen. Om personen utgör ett direkt hot mot min familj och min son, då kommer jag PERSONLIGEN se till att han upphör att existera på denna jord!

Hahaha, hon har ju fel i skallen på riktigt..
hon har många skruvar lösa det kan man säga! och nu kommer den bisexuella edvin anderson bli riktigt arg på henne och skicka några Hotmail
2010-01-08, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av g-boy
http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=41110712358#/group.php?gid=41110712358&ref=nf
Jag lovar att vara snäll. --------------------Ämne: Gruppen har blivit anklagad för att vara fejk av pedofilernas nätverk! Igår kom ett inlägg på vår sida att våran grupp skulle vara en fejk av pedoilernas nätverk. Jag vill sända över mail som har skrivits ang detta påhopp då jag tycker det är ytters beklagligt att jag och nu gruppen får allt mer och mer skit för att jag tagit vissa ställningstagande. Jag "tror" att rykterna startart pga att jag gett med besked min åsikt om namninsamlingen "Mathilda" och att det inte passar vissa både "radikala, feministiska, människor som skulle sprida vilka lögner somhelst för "sin sak" Innan denna heta "debatt" har gruppen aldrig fått skit för sitt arbete, inte heller anklagats för att vara en fejkgrupp för Pedofilernas nätverk. När diskusionen gick som varmast inne på Marina Egans grupp " Barnens röst" blev jag gång på gång påhoppad för att min sympati ligger hos pappan pga fakta och bevis och blev kallad för både pedofilälskare mm. Många av mina och några andras inlägg blev ständigt raderade pga att vi kom med både viktig information samt annorlunda syn. När vi frågade om detta var det så klart inte för detta utan för att VI "hängde ut flickan" Något som Mormodern och mamman redan gjort för längesedan. I alla fall..... Inne på diskusioner lägger jag in mailkorrenspondansen ang detta. Ta gärna del av den och skriv gärna er åsikt. Känns som de "fanatiska" håller på att förstöra en grupp som faktiskt arbetar för RÄTT sak... BARNEN!!!!!!Jag hoppas inte de lyckas förstöra massa för oss

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in