Hej Janne!! Är du medveten om att du är med i en grupp som som hackats och bytt namn till "Vi som haft sex med våra föräldrar" Gruppens ursprungsnamn är "Tjejerna mot killarna först till 100.000"
Anmäl gruppen och gå ur...!! MVH/ MariCeli
Finns det ingen Flashback-mod som trollar?
Då skulle ju denna kunna plocka bort korkade inlägg som alldahs.
Tänkte precis det samma. Det måste ju finnas nån mod som åtminstone underhålls lite av denna tråd och önskar oss troll välgång. Eller helst, banna honom för "buzzkill" eller liknande.
Hej Janne!! Är du medveten om att du är med i en grupp som som hackats och bytt namn till "Vi som haft sex med våra föräldrar" Gruppens ursprungsnamn är "Tjejerna mot killarna först till 100.000"
Anmäl gruppen och gå ur...!! MVH/ MariCeli
Haha, en i mängden. Patetiska människor som är helt okritiska till vad de går mde i för grupper, och sedan tar illa vid sig. Det är människor som denna MariCeli som får mig att tappa tilltron till mänskiligheten...
Samt här på Flashback
Namn: alldah
Möjliga regelbrott:
0.03. Håll er till ämnet i tråden
Istället för att frångå aktuellt ämne i tråden, så starta hellre en ny tråd med ny rubrik. Inlägg som är off-topic kan raderas utan förvarning och motivering.
0.04. Korspostning är förbjudet
Att korsposta, det vill säga att posta samma inlägg i flera olika trådar, eller skapa samma tråd i flera forum, är inte tillåtet.
0.07. Använd spoilerfunktion när du publicerar känslig information
När man postar inlägg som avslöjar information som kan förstöra för andra användare ska forumets inbyggda spoilerfunktion användas. Exempel på sådan information är att avslöja vinnaren i en tävling före det officiella tillkännagivandet eller slutet på en film eller bok. Allt sådant ska döljas så att det står läsaren helt fritt att välja om han/hon önskar läsa denna.
1.06. Användare på Flashback har rätt till anonymitet
Den som på forumet (via inlägg, PM eller IRC) postar, eller hotar att posta, personuppgifter, IP-nummer eller annan information, med uppsåt att avslöja en annan användares identitet riskerar avstängning, med undantag för användare som själva publicerat dessa uppgifter i forumet.
Ett annat undantag kan vara ifall uppgifterna redan är allmänt kända, eller finns publicerade på andra webbplatser. Då kan en sammankoppling vara tillåten, men först efter att detta har meddelats på forumet av någon av forumets administratörer.
Att publikt sammankoppla användares alternativa konton eller konton på andra forum eller webbsidor är inte tillåtet och kan leda till varning, undantaget då admin, moderator eller användaren själv tidigare meddelat uppgiften publikt.
1.07. Missbruk av multipla konton är förbjudet
Det kan finnas godtagbara orsaker till att ha multipla konton, men det är inte tillåtet att ha flera användare som diskuterar exakt samma frågor om man inte är öppen med det. Vid misstanke om missbruk ska RP eller PM användas till att meddela moderatorerna om detta, (för att inte riskera bryta mot regel 1.06).
Missbruk av multipla konton, exempelvis att man omväxlande använder flera konton i samma tråd, resulterar i bannlysning av samtliga konton.
Det är inte tillåtet att besöka forumet (inklusive IRC) genom ett alternativt konto ifall man är temporärt eller permanent avstängd.
1.08. Grova personangrepp, trakasserier och hot är förbjudet
Grova personangrepp riktade mot andra användare är förbjudet, liksom trakasserier, hot eller förtäckta hot. Detta gäller både i inlägg och PM och kan leda till avstängning. Att använda signatur eller avatar för att angripa en användare betraktas som trakasserier.
Att använda nedsättande uttryck i debatten framställer möjligen skribenten som en sämre debattör, men är tillåtet. Upprepade personangrepp som inte räknas till grova kan tillsammans resultera i en tillsägelse eller varning.
Detta är dom regler som gäller här och jag kommer vara strikt på att rapportera när det gäller dig kan jag säga! Jag har säkert blivit rapporterad och varnad på Facebook enligt deras regler.
Fine jag tar det. You are on our turf now!
Edit: Glömde det!
Finns ju KFK regeln också!
Edit2: alldah är inte den Sven Melander jag skrev om!
alldah har redan erkänt vem h*n är och jag tror fan ingen har några funderingar om det!
Det är mao 2 skilda personer som diskuteras i det här inlägget, och INTE som den som anmälde mig för sammankoppling av konton tror att jag ens misstänker att puckot alldah på flashback skulle ha humor nog att skapa ett troll på facebook med det humoristiska namnet "Sven Melander" på facebook!
Senast redigerad av dempa69 2010-01-15 kl. 20:46.