Citat:
Ursprungligen postat av Clussy
Detta är inte min flashback...

så det gör inget. En annan har ett liv och går och lägger sig, jag går inte till särskilda personangrepp men när pedofili blir inblandat tycker jag inte det är roligt längre och att folk har gått över gränsen. Skulle hållt er till mer snopna saker som inte gör så illa för så mkt folk. Och den människan som la in en bild på Engla i pedofili i gruppen är känslokall, så är det bara. Tänk om hennes mor ser det? Fy fan.
... och alla andra som grinar över att folk snor bilder hit och dit. För fasen, människor! Lär er att hålla koll på era foton och personliga uppgifter. Skulle ni ta era bilder på era barn, nära och kära och flygbomba dem över hela världen om det var gratis? Skärp er, fasiken!
Bara för att facebook är tidiga med att använda konton som visar namn som faktiskt går att spåra till riktiga personer behöver inte det betyda att alla respekterar en som om det vore IRL. Internet Är dagens vilda västen = inga regler/lagar gäller!
Gott skratt grabbar! Jag älskar folk som fortfarande inte är bekanta med trollning och hotar, bönar och ber er att sluta!
Bra jobb! Sluta inte förens dem ger sig!