Hoppas jag har visat horan Mariella Durán vem som bestämmer nu:
Observera att det här är på mitt riktiga konto!
Hon:
Klart som fan att folk hotar dig så som du och "dina" Trollvänner håller på ..Vi har även kollat din logg

) Hur går det i skolan förresten min kollegas lillebror går oxå där

) Bra va!!!
Så som ni håller på gör man inte ostraffat !!
Jag:
Ja, ska jag ta det som ett hot också? Jävligt trevligt att man inte kan vara öppen med sina åsikter utan att få massa sådana här mail.
Vad fan gör jag som förtjänar straff? Jag antar att du vid det här laget vet att jag inte är något troll. Så varför? Ge mig en anledning till det här helt meningslösa mailet? Att du visar att du kan påverka mig i verkliga livet?
Hon:
Som sagt du vet med dig om att denna grupp är fejk med svältande barn med 80.000 medlemmar många är från flascback och några har gjort som så och kollat upp dom via medlemsnr och på så sätt fått reda på vart dom befinner sig och att dom är fejk ,,Du vet att det är fejk precis som varggruppen där madelene .Nilsson är har alla som är troll på sin vänlista med visste du väl oxå ...
Plus många många mer Saken är den att man kan skoja om mycket men fan inte om vad som helst och lura folk med sådana här allvarliga saker ni är ju för fan inte kloka ...
Och fortsätt ni , bara det folk är så piss off på er så dom gör vad som helat för att sätta dit er ...Kolla bara Englagruppen m.m FY FAN!!! SVIN
Jag:
Men vad vill du mig? Var det jag som skapade den där gruppen? Var det jag som startade Engla-gruppen?
Du är ju allvarligt talat störd i huvudet, varför skriver du massa hot till någon slumpmässigt vald kille i en grupp, med motivationen att jag "vet att det är fejk"? Är jag ensam och att veta det, och har jag NÅGONTING att göra med gruppen eller trollen?
Ge mig ditt jävla nummer, du står inte med på Eniro, din fega idiot. Din jävla kollegas brorsa kan möta mig på skolan imorgon. Jag tar med kniv, säg åt honom att göra det med. Fitta.