Eklundgruppen har vaknat till liv rejält ^^
Ooh vilken underbar start på dagen!
edit:
HAHA! Vilken hjälte!
"
Sebastian Telon
men är det moraliskt? det är skillnaden mellan människa och djur, människan KAN känna medlidande. Men många av dessa flickor får nog skylla sig själv om de klär sig utmanade och försöker "lura" mannen till ett ligg bara för att sedan säga nej.
"
Senast redigerad av Schneigelpoff 2009-12-25 kl. 11:58.
Pedram Babaei December 23 at 1:44pm Report LÄGG NER GRUPPEN INOM 3 DAGAR ANNARS KMER JAG HITTA DITT TELEFONNUMMER SPÅRA DET KMA HEM TILL DIG OCH HUGGA NER DIG FATTAR DU?!
Pedram Babaei December 23 at 1:44pm Report LÄGG NER GRUPPEN INOM 3 DAGAR ANNARS KMER JAG HITTA DITT TELEFONNUMMER SPÅRA DET KMA HEM TILL DIG OCH HUGGA NER DIG FATTAR DU?!
Kan ni inte kontra med att polisanmäla alla mordhot?:P
Folk är verkligen oartiga på facebook, jag utgår från att du anmält detta fruktansvärda hot så att facebook kan ta bort användaren
Trevligt haha. Snällt att du får 3 dagar på dig att fatta beslut.
Det roligaste med trollningarna är att det är alla PK-fjollor på ens kontaktlista som går med i alla skänka pengar/vatten/medicin grupperna. Sen när namnbytet sker får dem panik, slänger en ADHD post på wallen i gruppen och försöker sedan bortförklara för alla att de vart lurade.