Du kommer ju in tids nog efter någon månad ju Det värsta som har hänt är väll att du missat 30 sidors läsning.. säker på att någon kan rapportera till dig så fort det blir action i LB..
Med tanke på att det blivit 15 sidor i den här tråden på ett dygn tror jag nog det kommer vara mer än så Men ni får bestämma, en person ska såklart inte hindra. Men om några månader kommer ju även Jimmy Ferm ha tillgång till laidback.
Inget laidback... vad är det som säger att pk-maffian inte har någon som har varit reggad på flashback i flera år och skrivit en bit över 200 inlägg? Man måste ju inte skriva nazistpedofilinlägg här, det finns lite mer seriösa politiskt korrekta forumsdelar också
Inget laidback... vad är det som säger att pk-maffian inte har någon som har varit reggad på flashback i flera år och skrivit en bit över 200 inlägg? Man måste ju inte skriva nazistpedofilinlägg här, det finns lite mer seriösa politiskt korrekta forumsdelar också
Hehe det går tydligen att bli administratör i grupper utan admin fortfarande, men med tanke på att den som jag gjorde det på hade 3 medlemmar så är nog gränsen jävligt låg.
Egentligen skulle det va bra att flytta till LB pga PK jävlarna. Känner dock inte för att posthunta satan, är det inte bättre att vi tar det i pm via facebook ist som vi gjorde innan?
Sanslöst. Jag satt och läste lite för att jag råkade trycka in på gruppen, inte för att jag vet att några kompisar skrev här. Men det är fan häpnadsväckande hur främlingsfientligt folk som finns i Sverige. Okej, jag kan ta att folk har åsikter om dem har jävligt bra och tydliga argument, såvida dom inte är generella och drar en folkgrupp eller en "ras" över samma kant. T.ex Sofia, har ju total avsaknad av all reson. Inga argument bara åsikter som hon ärvt eller hittat på någon rasistisk/nazistisk sida.
Sanslöst. Jag satt och läste lite för att jag råkade trycka in på gruppen, inte för att jag vet att några kompisar skrev här. Men det är fan häpnadsväckande hur främlingsfientligt folk som finns i Sverige. Okej, jag kan ta att folk har åsikter om dem har jävligt bra och tydliga argument, såvida dom inte är generella och drar en folkgrupp eller en "ras" över samma kant. T.ex Sofia, har ju total avsaknad av all reson. Inga argument bara åsikter som hon ärvt eller hittat på någon rasistisk/nazistisk sida.
Vem är Sofia?:P
Tror det är nån brud som brukar skriva i SD trådar och sånt. Mycket främlingsfientlig tjej!