2009-12-17, 22:11
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenganUtanK
Du kommer ju in tids nog efter någon månad ju Det värsta som har hänt är väll att du missat 30 sidors läsning.. säker på att någon kan rapportera till dig så fort det blir action i LB..
Med tanke på att det blivit 15 sidor i den här tråden på ett dygn tror jag nog det kommer vara mer än så Men ni får bestämma, en person ska såklart inte hindra. Men om några månader kommer ju även Jimmy Ferm ha tillgång till laidback.
2009-12-17, 22:12
Medlem
men fan inge LB, då måste jag ju samla på mig en himla massa inlägg och det kändes ju drygt värre!
2009-12-17, 22:14
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onemanarmy
Men nu är ju Lasse med oss
Såg det sen när jag loggade in...
Borde misstänkt något när ord var rättstavade helt plötsligt.

Någon Mona Sahlin-grupp är omtalad på politikerbloggens facebook
2009-12-17, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mayer2
men fan inge LB, då måste jag ju samla på mig en himla massa inlägg och det kändes ju drygt värre!
Själv har man bara 15 kvar
2009-12-17, 22:41
Medlem
Inget laidback... vad är det som säger att pk-maffian inte har någon som har varit reggad på flashback i flera år och skrivit en bit över 200 inlägg? Man måste ju inte skriva nazistpedofilinlägg här, det finns lite mer seriösa politiskt korrekta forumsdelar också
2009-12-17, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BadUserName
Inget laidback... vad är det som säger att pk-maffian inte har någon som har varit reggad på flashback i flera år och skrivit en bit över 200 inlägg? Man måste ju inte skriva nazistpedofilinlägg här, det finns lite mer seriösa politiskt korrekta forumsdelar också
Sant så sant!
2009-12-17, 22:46
Medlem
ewmans avatar
Har gjort en grupp nu så joina den är ni snäll. Den heter något om våldtäkt men sök på:

Iaman Ogre

Det är mitt namn
2009-12-17, 23:03
Medlem
Hehe det går tydligen att bli administratör i grupper utan admin fortfarande, men med tanke på att den som jag gjorde det på hade 3 medlemmar så är nog gränsen jävligt låg.

Avd. Ganska irrelevant
2009-12-17, 23:06
Medlem
Egentligen skulle det va bra att flytta till LB pga PK jävlarna. Känner dock inte för att posthunta satan, är det inte bättre att vi tar det i pm via facebook ist som vi gjorde innan?
2009-12-17, 23:09
Medlem
STALHETTANs avatar
Hahahaha!

Sanslöst. Jag satt och läste lite för att jag råkade trycka in på gruppen, inte för att jag vet att några kompisar skrev här. Men det är fan häpnadsväckande hur främlingsfientligt folk som finns i Sverige. Okej, jag kan ta att folk har åsikter om dem har jävligt bra och tydliga argument, såvida dom inte är generella och drar en folkgrupp eller en "ras" över samma kant. T.ex Sofia, har ju total avsaknad av all reson. Inga argument bara åsikter som hon ärvt eller hittat på någon rasistisk/nazistisk sida.

Vem är Sofia?:P
2009-12-17, 23:13
Medlem
vinternoll-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STALHETTAN
Hahahaha!

Sanslöst. Jag satt och läste lite för att jag råkade trycka in på gruppen, inte för att jag vet att några kompisar skrev här. Men det är fan häpnadsväckande hur främlingsfientligt folk som finns i Sverige. Okej, jag kan ta att folk har åsikter om dem har jävligt bra och tydliga argument, såvida dom inte är generella och drar en folkgrupp eller en "ras" över samma kant. T.ex Sofia, har ju total avsaknad av all reson. Inga argument bara åsikter som hon ärvt eller hittat på någon rasistisk/nazistisk sida.

Vem är Sofia?:P

Tror det är nån brud som brukar skriva i SD trådar och sånt. Mycket främlingsfientlig tjej!
2009-12-17, 23:14
Medlem
STALHETTANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinternoll-2
Tror det är nån brud som brukar skriva i SD trådar och sånt. Mycket främslingsfientlig tjej!

Brud och brud... antar att det är någon härifrån är ni på att trolla lite i vänsterpartiets grupp?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in