För att göra en lång historia kort: Jag ogillar min datorlärare för att hon är så extremt jävla korkad.
(Senaste grejjen: Fick IG på word i adminstration A för att jag använde snabbkommandona på tangentbordet istället för dom "klipp ut" och "klistra in" knappar som finns i word.)
Jag vill maila något otrevligt till henne, något riktigt jävla yber destruktivt.
Hon kör Win ME. Skulle gärna vilja ha in någon form av trojan som sedan ger mig IP och frihet att leka på osv, kolla vad hon har för filer, ta bort lite.. skicka lite roliga meddelanden, ta lite lösenord.. ja, så mycket roligt som möjligt helt enkelt!
Jag mailar till hennes email, det är First Class (
http://www.opentext.se/ ) (.. tror ni det kan vara svårt att fram filerna till henne? menar, att first class serversen scannar posten mm?
Vet inte om hon kör ngt antivir, FW osv.
Det enda jag vet är att hon kör win ME. (Hon kan väl kanske ha bytt, men så jävla korkad som hon är tror hon väl fortfarande att ME är bra..)
Hur tycker ni att jag ska gå till väga? Vilka trojaner / virus ska jag använda? Hur ska jag skicka dom? med vilken mailtjänst? zippa?
Planen är enkel:
"Hej! Här är arbetet, hoppas du inte tycker det blev allt för sent..! Ha en trevlig helg!! / Jonas"
(Nej, jag heter inte jonas.)
Tacksam för svar flickor, och grappar..