• 1
  • 2
2009-12-13, 00:21
Medlem
ia015s avatar
Har sökt runt lite och finner en viss oro över vad USA's regering har bakom sina grindar. Vet inte riktigt om man bör tro på allt som sägs kring en "ny världs order"

Vad har ni hört som kan tänkas låta trovärdigt om USA's regering och den så kallade "BlueBeam" världs ordern? Är väldigt nyfiken kring detta.
Citera
2009-12-13, 00:32
Medlem
adequates avatar
Filosofi -> Konspirationer - NWO

/Mod
Citera
2009-12-13, 01:03
Medlem
Krafses avatar
Bluebeam är ett projekt, (Kanske en myt, vad vet jag?) för att kunna införa den nya världsordningen i världen. "Skapa ett problem med vänstra handen bakom ryggen, och bidra med en lösning med höger hand."

Bluebeam = Skrämma/vilseleda folket för att stödja en ny världsordning. Det påstås att man kommer använda satelliter och grejer för att skapa hologram. DOCK så tror jag inte att de kommer visa en massa laserskjutande ufon, det är bara löjligt. Tror mer på att de kommer visa naturkatastrofer och sånt.

De vill ha en världsregering och total diktatur/kontroll. Chipmärka folket och lite sånt smått och gott.
Citera
2009-12-13, 01:07
Medlem
Avsiktarens avatar
Som jag har förstått det så är det i samarbete med UFO-varelserna och syftet är att skapa en illusion av Jesus återkomst för att låta antikrist ta över.
Citera
2009-12-13, 02:06
Medlem
Krafses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Som jag har förstått det så är det i samarbete med UFO-varelserna och syftet är att skapa en illusion av Jesus återkomst för att låta antikrist ta över.

Varför skulle ufo-varelserna gå med på det? Vad är deras agenda? (Jag är seriöst intresserad.)
Citera
2009-12-13, 07:44
Medlem
sten.bs avatar
Jag hade en dröm för ett tag sen där jag såg en andra måne, liksom inramad. Det fanns fler människor omkring mig som tittade på samma sak. Efter ett tag så kom det fram andra bilder inom denna ram. Jag minns inte så mycket mer.
När jag vaknade tänkte jag först att det var en märklig dröm men efter ett tag började jag tänka på hologram och BlueBeam och att det var, vad jag kallar, en varseldröm.
Citera
2009-12-13, 13:15
Medlem
von.Pappskalles avatar
Citat:

Nej nej, det är inte Antikrist som kommer att ta över och världen.
Det är Martha Stewart!

Citera
2009-12-13, 16:26
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Varför skulle ufo-varelserna gå med på det? Vad är deras agenda? (Jag är seriöst intresserad.)

Därför att UFO-varelserna egentligen är fallna änglar som tar skepnaden av utomjordingar och utger sig för att hjälpa människorna att förhindra en utomjordisk invasion vilket egentligen är Jesus verkliga återkomst. Vad som då kommer att hända är att mänskligheten som har vilseletts utav Djävulen och hans änglar kommer att gå i krig mot Gud.
Citera
2009-12-13, 18:02
Medlem
Citat:
Därför att UFO-varelserna egentligen är fallna änglar som tar skepnaden av utomjordingar och utger sig för att hjälpa människorna att förhindra en utomjordisk invasion vilket egentligen är Jesus verkliga återkomst. Vad som då kommer att hända är att mänskligheten som har vilseletts utav Djävulen och hans änglar kommer att gå i krig mot Gud.

Tror du verkligen på detta, eller bara spånar du?
Citera
2009-12-13, 18:04
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seburo C-X
Tror du verkligen på detta, eller bara spånar du?

Uppgifter som jag har fått ifrån föreläsningar på prophecy club.
Citera
2009-12-13, 21:49
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Uppgifter som jag har fått ifrån föreläsningar på prophecy club.

Ja då måste det ju vara sant!

Citera
2009-12-13, 22:21
Medlem
ia015s avatar
Hittade denna rätt intressanta video på youtube för några dagar sen:

http://www.youtube.com/watch?v=PBKDZhu-EZw&fmt=18

Har inte riktigt bra kläm på vad pyramid symbolen betyder men det mystiska är att den verkar finnas med i filmer från Amerika. Allt från simpsons till halloweenfilmer innan och efter 2000 talet. Desseutom alla "symboler" för 9/11 är också lite intressant med tanke på att dem visas i filmer som gjordes innan 2001.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in