Sitter i en bostadsrättsförening med "eget" bredband. D.v.s. ingen leverantör typ telia adsl eller comhem som levererar utan vi har installerat nätverket och sedan har telia kopplat på en Xmbits-lina till det hela. Problemet är när jahg kör DC. JAg kan logga in på hubbarna och se andra anslutna men jag kan inte söka eller titta på andras filer. Jag får alltså inget resultat. Dessutom kan andra inte hämta från mig. Från ftp går det utmärkt att hämta filer.
Är det någon som vet vad/var problemet är och hur det ska åtgärdas??
Suck!
Varför frågar folk alltid om samma skit? Blir ju inte bättre av att detta är första frågan som besvaras i DCs FAQ. Är folk het enkelt för lata för att ens försöka ta reda på saker själva?
inte for att vara tjatig sa har faktiskt herr mannelig en poang. jag forstar faktiskt inte att man hellre gar in pa ett forum for att fraga om hjalp istallet for att med typ tva-tre musklicka hitta svaret under hjalpmenyn... :?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!