2011-10-17, 23:08
  #25
Medlem
Struttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strutten
Jag kan ansluta och titta på allt (med mindre hack än svtplay), men har ett annat problem med tv4play.

Alla program är för små. Jag laddar visningen i fullskärm, men har nästan alltid en svart ram kring bilden. Ibland fungerar det, men det är mer och mer sällan. Är detta en feature eller ett fel? Någon som vet hur jag fixar det? Att trixa med "kvalitet" hjälper inte.

Bild på problemet

Bumpar!
Citera
2011-11-13, 19:58
  #26
Medlem
Opilus5500s avatar
Welcome to nginx får jag upp när ska försöka ladda sidan ??? vad är de för skit ??
Citera
2011-11-13, 20:13
  #27
Medlem
Jag sitter nere i Frankrike och vill hemskt gärna se "Så mycket bättre" och "Bonde söker fru" båda programmen fungerade för bara några dagar sedan men nu icke. Vad kan jag göra för att lösa detta problem, har provat med en proxy men det funkade inte...
Funderar på att det kankse kan vara en bugg hos Tv4 eller har dom helt plötsligt stramat åt reglerna för vad som får visas i utlandet?

HJÄLP MIG MIN FLICKVÄN KOMMER GÖRA DENNA RESAN TILL ETT HELVETTE OM DETTA INTE BÖRJAR FUNKA SNART >.<
Citera
2011-11-14, 04:44
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RUcg
Jag sitter nere i Frankrike och vill hemskt gärna se "Så mycket bättre" och "Bonde söker fru" båda programmen fungerade för bara några dagar sedan men nu icke. Vad kan jag göra för att lösa detta problem, har provat med en proxy men det funkade inte...
Funderar på att det kankse kan vara en bugg hos Tv4 eller har dom helt plötsligt stramat åt reglerna för vad som får visas i utlandet?

HJÄLP MIG MIN FLICKVÄN KOMMER GÖRA DENNA RESAN TILL ETT HELVETTE OM DETTA INTE BÖRJAR FUNKA SNART >.<

http://www.swetv.org/
Citera
2012-01-08, 14:53
  #29
Medlem
Ode-Ns avatar
Värdelösa jävla skitsida, är det någon som lyckats gå in på tv4play nån gång, utan att stöta på problem? Tänkte kolla gladiatorerna, men vid 8.22 (ska tydligen va reklam?) stannar det helt, och sen är det lögn att få igen det igen. Går inte att spola heller, för då fryser bilden bara...suck
Citera
2012-01-09, 14:45
  #30
Medlem
Till de som har problem med att programmet fryser i reklamerna: prova med en annan webbläsare Jag hade samma problem med firefox, men med IE funkar det fint!
Citera
2012-01-28, 19:48
  #31
Medlem
Dom kommer ALDRIG att få betalt av mig...

.
Citera
2012-02-21, 02:03
  #32
Medlem
Analkladds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solemn-
Till de som har problem med att programmet fryser i reklamerna: prova med en annan webbläsare Jag hade samma problem med firefox, men med IE funkar det fint!
Har fan provat med IE, safari och opera nu! funkar inte!!
Citera
2012-03-05, 15:55
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analkladd
Har fan provat med IE, safari och opera nu! funkar inte!!

Avaktivera Adblock.
Citera
2012-05-13, 15:58
  #34
Medlem
Diseaseds avatar
Värdelös tjänst, ångrar att jag köpte nu för att kunna se fler matcher under VM. Bildkvaliteten är under all kritik, jag sitter med 100/100-uppkoppling trådat och kan inte få stabil koppling på högre än "mellan"-kvalitet. Kör jag tptest fastän jag är på premium så har jag fortfarande 70-90mbit/s kvar att använda så linan är inte ens nära fullbelastad utan problemet ligger hos TV4.

Så jävla pissig tjänst
Citera
2012-05-14, 15:54
  #35
Medlem
svulles avatar
Fungerar bedrövligt. SVT Play är överlägset bäst av de svenska kanalernas play-tjänster. Inget lagg någonsin och bra kvalitet!
Citera
2012-08-24, 14:35
  #36
Medlem
Ni som har tv4 play. Ni rekommenderar det inte? Har funderat på att skaffa tv4 play premium för att kunna se Serie A matcher men eftersom det låter som att det är en ganska medioker eller till och med kass kvalitet bör jag kanske skippa det? Eller är det värt 79 spänn per månad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in