2009-12-10, 17:58
Medlem
Vet någon vart man kan köpa denna dryck? Helst inga "jag tror dem har på apoteket" utan om det är någon som VET? Uppskattar verkligen hjälp
Citera
2009-12-10, 18:03
Medlem
Persepones avatar
Kräksirap köper du på Apoteket, men du behöver recept.

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/...0&UserTypeID=2
Citera
2009-12-10, 18:17
Medlem
Agh, okej, var rädd för det. Hur får man bäst tag på det, några tips? Eller om man kan brygga eget liknande?
Citera
2009-12-10, 21:24
Medlem
Den stora frågan är ju varför du så gärna vill ha tag på kräksirap, men jag tror att den frågan bäst lämnas obesvarad
Citera
2009-12-11, 07:22
Medlem
Jag tror ni kan gissa med lite fantasi Vore bra om man kunde få tag på det snabbt, men det verkar svårt...
Citera
2009-12-12, 20:31
Medlem
någon?
Citera
2009-12-13, 00:44
Medlem
är väl sån dom har på sjukhus för att magpumpa folk med? så om du och säg två kompisar super ihop, och du ser till så att minst en av dom blir så kopiäst packad att det är snudd på alkoholförgiftning. sen tar ni med holänom upp till sjukan, får in honom för magpumpning varpå en av er vilseleder läkarn varpå den andra smyger ner flaskan innanför jackan och lämnar området obemärkt, varpå ni senare möts upp och voila, där har du din flaska utan recept. kanske inte världens mest hållbara plan men funkar det så funkar det
Citera
2009-12-13, 12:47
Medlem
NiCrues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piriripak
någon?

Du vill köpa/få tag på ett preparat vars läkemedelsklassning medför att det krävs recept.
Du har inget recept, men vill införskaffa ovanstående medel ändå. Vilket innebär att du med andra ord vill kringå gällande svenska bestämmelser.

Det finns andra sektioner på detta forum som behandlar sådana frågor - och jag misstänker att forumsdelen "Alkohol och dryck" inte lämpar sig för denna frågeställning.

Gör om, gör rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in