Jodå, jag vet vad man ska känna, men jag är så satans känslokall och elak många gånger.
Jag har ju favoritmänniskor, är tex mycket förtjust i gamla tanter och gubbar, tycker de är så söta. Så om en gammal människa sitter och gråter i tv kan jag nog tänka naaw, vad söt!
Denna tex
http://www.vk.se/Article.jsp?article=25043 jättesöt, man vill ju bara nypa gubben i kinderna och säga att allt ordnar sig skarruse!
Men Skinheads List är ju bara en överdriven pompös fjantfilm med tyck så här gråt här-stuk. Så jag blir bara glad när den där röda ungen körs på skottkärran

. Barn e inte min kopp te heller.
Och mest av allt, när någon mår dåligt så visar jag inte så mycket utåt. Jag har inte bra sådana mekanismer. Jag kan vara sprängfylld med känslor inombords inför någons situation, tex att min mamma har cancer. Det tär på mig. Men det är ingen som ser det, för jag gråter inte och sådana grejer. Känslan jag har är mer den hos ett skrämt djur, skräck.
Jag tror att min mamma tycker jag är rätt skön ändå, för tänk om jag skulle sitta och pjollra och gulla med henne varje gång hon har varit på en cellgiftbehandling! Då skulle hon ju känna att hon ställde till besvär och känna sig förlägen när jag höll på med mitt överdrivna tröstande.