• 1
  • 2
2009-12-08, 19:22
Medlem
Sam.Bogas avatar
Frågan lyder alltså precis som rubriken.Har knaprat benz men aldrig fått någon riktig kick av det utan alkohol.Har jag tagit för lite? Eller fungerar det inte för alla?Eller är det ruset som inte har någon större inverkan.jag vet icke!
berätta nu vad ni anser.
samson
Citera
2009-12-08, 19:26
Medlem
Awesomes avatar
Citat:
De flesta blir lugna och avslappnade av dem. Avtrubbade och slöa är också vanligt. I kombination med alkohol, kan de dock ge upphov till sk. paradoxala reaktioner. Dvs att man reagerar precis tvärt om. Man blir uppåt, pratglad o i värsta fall våldsam.

Från FAQ.
Citera
2009-12-08, 19:44
Medlem
Sam.Bogas avatar
Förlåt borde läst faq. Om inget vidare intresse finns för att dela med sig
anser jag den här tråden som paperskorgad....
samson
Citera
2009-12-08, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boga
Frågan lyder alltså precis som rubriken.Har knaprat benz men aldrig fått någon riktig kick av det utan alkohol.Har jag tagit för lite? Eller fungerar det inte för alla?Eller är det ruset som inte har någon större inverkan.jag vet icke!
berätta nu vad ni anser.
samson

Onödig tråd men svarar innan den blir låst. Har alldrig upplevt enbart benzo som något kul men däremot så slår det på ett skönare/roligare sätt om man dricker alkohol. Har man mycket ångest o dricker bira o tar t.ex. xanor så får man en bättre effekt än om man inte har ångest alls.
Ja, benzo som är snabbverkande kan ge en kick.
Citera
2009-12-08, 20:17
Medlem
Sam.Bogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av optimum
Onödig tråd men svarar innan den blir låst. Har alldrig upplevt enbart benzo som något kul men däremot så slår det på ett skönare/roligare sätt om man dricker alkohol. Har man mycket ångest o dricker bira o tar t.ex. xanor så får man en bättre effekt än om man inte har ångest alls.
Ja, benzo som är snabbverkande kan ge en kick.
Ja men alkohol i sig ger samma effekt, är det ett snabbare pang!! man är ute efter?Ok dagen efter kan benz vara livlinan men jag kan inte ,eller jo kankse
kan jag förstå att det går på samma receptorer men ett rus ger det inte utan något annat som hjälper till?
Senast redigerad av Sam.Boga 2009-12-08 kl. 20:21.
Citera
2009-12-08, 20:24
Medlem
Makss avatar
Har testat supa på benzo. gjorde fan inte ett skit... Är det så det är att vara hög är det ju helt meningslöst. (är ingen knarkare, har testat benzo på fyllan)
Citera
2009-12-08, 20:27
Medlem
Sam.Bogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maks
Har testat supa på benzo. gjorde fan inte ett skit... Är det så det är att vara hög är det ju helt meningslöst. (är ingen knarkare, har testat benzo på fyllan)
Det är just det jag försöker att säga! dagen efter kan det hjälpa men annars.
wtf...
Citera
2009-12-08, 20:36
Medlem
Araknofobis avatar
Benzo ger inte mycket till rus, men det hjälper bra mot sånt som det är till för. Blanda med alkohol är inget jag rekommenderar, inte särskilt kul utan ger mer upphov till väldigt väldigt dumma ogenomtänkta handlingar.
Citera
2009-12-08, 20:55
Medlem
Sam.Bogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Araknofobi
Benzo ger inte mycket till rus, men det hjälper bra mot sånt som det är till för. Blanda med alkohol är inget jag rekommenderar, inte särskilt kul utan ger mer upphov till väldigt väldigt dumma ogenomtänkta handlingar.
Varför skriver kidsen att dom knör ner 40 ikto,när det igentligen skulle hjälpa med två?
Citera
2009-12-08, 21:00
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boga
Varför skriver kidsen att dom knör ner 40 ikto,när det igentligen skulle hjälpa med två?

Ja du, hade jag satt i mig 40st ikto hade jag nog haft en svart lucka på flera dagar i minnet. "Flumma" på benzo är inte min grej, att det ens kallas flumma förstår jag inte då det bara bedövar ens tankar och känslor. Nåväl, väck kan man ju bli, om det är det man eftersträvar.
Citera
2009-12-08, 21:01
Medlem
poojks avatar
Om man har en konstabr oro paraboia osv så gör benso nått otroligt för många, rus kan du få med benso.. men hur du uppfattar ruset är en femma. Vissa tycker att den totala avkopplingen man får och go i kroppen är ett rus.
Citera
2009-12-08, 21:15
Medlem
Sam.Bogas avatar
Men ruset på benzo är alltså inget annat än lugn.....?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in