Citat:
Ursprungligen postat av DDK
En enklare variant är att ladda ner talböcker, film eller lite schyssta appar på telefonen och fördriva tiden med att slå dina egna rekord. Tycker det verkar gnälligt i överkant av dig TS att inte palla sitta av ytterligare 3 veckor på en uppenbar gräddpraktikplats.
Vill du ändå våga dig på sjukdomsspåret föreslår jag att du köper koffeintabletter alt energidryck och överdoserar så du får hjärtklappning och blir skakig. Samtidigt klagar du över skarpa smärtor i magen och att du känner dig yr och konstig. Bör fixa åtminstone en veckas sjukledighet åt dig och troligen får du sitta av tid på närmaste akutmottagning eller vårdcentral istället.
Sheesh. Dagens I-landsproblem.
Jo, tänkt så med. Har dock ingen iphone i något slag. Sitter med min gamla k530i då jag är ganska simpel och inte håller på med telefoner för mycket, festar inte varje helg, använder inte facebook etc etc.
Så att bara sitta i 3veckor är värre än att kolla film i 3veckor. Jag lovar. Been there, done that!
Morsan skulle nog skylla hjärtklappningen på att all energidryck och döda mig om hon såg mig med en (dricker inte allt för ofta men gråter(nästan) redan om hon ser mig bara dricka en enda). Blir för många konsekvenser med denna metod.
Dagens I-landsproblem har alltid varit löljiga, tro mig!