2011-10-06, 00:10
Medlem
1. Köp ett paket köttfärs och låt det ligga framme i en plastpåse ca ett dygn.
2. Forma en biff och garnerna med kapris och en äggula.
3. Ät.
Citera
2011-10-06, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Din handledare ska se till att du kommer till en praktikplats där du lär dig något.
Säg till på skarpen att du vill byta praktikplats, han har ingen rätt att bli sur. Blir det problem med honom går du till rektorn och förklarar situationen. Vem fan bryr sig att din handlare tidigare jobbat på din nuvarande praktikplats.

Glöm det här med sjukdomsspåret. Det är inte bra att dricka toavatten och slicka på toastolar.
Uppdatera oss hur det går.

Vet hur du menar, tänkt att jag ska höra av mig till honom in kort. Troligtvis på fredag eller till måndagen. Fast ska nog på älgjakt med min farsa för första gången, endast för att undgå APU.
Citera
2011-10-06, 00:12
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Uppsök en förskola. Hitta den snorigaste* ungen. Följ efter detta barn och ta upp något han/hon pillat på. Slicka. Se till att detta görs utan sexuella undertoner.

*Grönt snor lär vara effektivt.
Citera
2011-10-06, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Du är väl 18+? Säg som det är, att du helt enkelt inte vill gå dit och berätta hur du känner. Det gjorde jag när jag skulle ha praktik och det fungerade perfekt, lite skrik här och där sen var det fixat

Annars gör som någon sa och drick jävligt mycket läsk och stoppa fingrarna i halsen och spy som en jävla gris Sen gömmer du dig på toa i 1-2 timmar och säger att du mår riktigt dåligt.

Yes, jag är 18. Jo, bör dock höra med min handledare först om byte. Då jag kommer bli tvingad till att gå till Praktiken tills jag fått en annan plats, om jag inte fixat en annan plats själv så "trivs jag tillräckligt mycket för att inte vilja byta". I detta fall blir det inte bara lite skrik, det blir slagsmål, det blir psykiskt sammanbrott, det blir saker utslängda och kastade, det blir klagande på mitt konstanta dator-användande(att jag kommer dö om jag fortsätter sitta vid datorn längre, att jag inte kommer få jobb och att jag kommer bli uteliggare osvosvosvosvosvo "-Jag vet hur det är, jag jobbar på socialen".
Citera
2011-10-06, 00:14
Medlem
SirIces avatar
Åk hem till någon bekant eller verkstad och studera blänket som uppstår vid användning av en svets, så slipper du använda ögonen på ett par dagar. = ingen apu
Citera
2011-10-06, 00:15
Medlem
Diamanten_s avatar
Nej nej, du ska inte slicka på massa äckliga toasitsar, käka cigaretter eller stoppa fingrarna i halsen. Du ska berätta för din mamma att du känner dig hängig och febrig, sen tar du tempen i ditt rum. Väl där inne så tar du tempen mot elementet en kort kort stund, så kommer det stå 38-39 grader. Håller du för länge så blir temperaturen för hög.. gör om isf tills du fått febertemp. Sen ropar du in din mamma till rummet samtidigt som du stoppat tillbaka tempen i munnen och vips så ser hon att du har feber. Och detta funkar!
Citera
2011-10-06, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantomsmaerta
Uppsök en förskola. Hitta den snorigaste* ungen. Följ efter detta barn och ta upp något han/hon pillat på. Slicka. Se till att detta görs utan sexuella undertoner.

*Grönt snor lär vara effektivt.

Fint tänkt, tror inte det kommer bli möjligt då jag inte kommer ha tid till det (barnen kommer troligtvis inte vara kvar när jag slutat). Jo, ska nog undvika det. Då det inte var allt förlänge sedan en 14åring i mitt område som sexuellt antastade 6åring på dagiset, under hans praktik)
Citera
2011-10-06, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirIce
Åk hem till någon bekant eller verkstad och studera blänket som uppstår vid användning av en svets, så slipper du använda ögonen på ett par dagar. = ingen apu

Skillnaden blir ju inge vidare stor? Då jag bara sitter och inte gör något. Eller hur? Bra sätt att skada sig på om man bara vill sova dock (Y)
Citera
2011-10-06, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trekant
1. Köp ett paket köttfärs och låt det ligga framme i en plastpåse ca ett dygn.
2. Forma en biff och garnerna med kapris och en äggula.
3. Ät.

Har inte så mycket tid på mig. Letar efter simpla, snabba och hyffsat effektiva metoder. Tuggar endel tandkräm. Till en början är det gött, men det börjar ta emot nu efter ca en munfull.
Citera
2011-10-06, 00:21
Bannlyst
TS din fjolla. Man up och säg till din mor att du inte tänker ta mer skit från henne. Säg att du inte trivs på APU-platsen, att ni inte gör någonting och att du vill ta mer ansvar och jobba. Lovar hon blir stolt.
Citera
2011-10-06, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diamanten_
Nej nej, du ska inte slicka på massa äckliga toasitsar, käka cigaretter eller stoppa fingrarna i halsen. Du ska berätta för din mamma att du känner dig hängig och febrig, sen tar du tempen i ditt rum. Väl där inne så tar du tempen mot elementet en kort kort stund, så kommer det stå 38-39 grader. Håller du för länge så blir temperaturen för hög.. gör om isf tills du fått febertemp. Sen ropar du in din mamma till rummet samtidigt som du stoppat tillbaka tempen i munnen och vips så ser hon att du har feber. Och detta funkar!

Tror inte vi äger en febertemp om jag ska vara ärlig. Vet andra metoder som kan funka med en febertemp dock, tex tempen inlindat i nån typ av täcke och sedan stoppar du täcket i munnen och blåser ut med munnen och andas in med näsan. -> Täcket blir varmt ganska snabbt.
Citera
2011-10-06, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bennetoft
Har inte så mycket tid på mig. Letar efter simpla, snabba och hyffsat effektiva metoder. Tuggar endel tandkräm. Till en början är det gött, men det börjar ta emot nu efter ca en munfull.

Hur mycket tid har du på dig? Har du tur finns det redan tillräckligt med bakterier på köttfärsen redan när du köper den (den kanske till och med är ommärkt), men bakterier växer väldigt snabbt och det skulle säkerligen kunna fungera om du formar biffen med dina händer (utan att tvätta dem innan) och låter den vila bara minst 3 timmar innan du äter. Vet dock inte hur lång inkubationstid detta ger eller hur länge du kommer må illa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in