Jag har precis fått ett jobb som "kontaktperson åt två personer, extraanställd Personlig Assistent åt en kille och vikariat på ett dagcenter.
Jag skulle behöva låna drygt 25 000:- för att betala morsan ett lån.
jag tog studenten iår, så har inte haft någon inkomst de senaste åren.
Så jag behöver hitta någonstans där jag kan låna 25 000:- utan krav på kreditupplysning eller vad det heter.
Har ingen betalningsanmärkning.
Hur lätt är det att få ett beviljat lån genom att boka möte med någon på banken och säga att jag behöver bil till mitt jobb (vilket jag behöver men får låna) så jag måste ha pengarna och att jag har tänkt läsa utbildning från distans så att jag får ett heltidsarbete?
Hur bokar man ens tid/ Är de ens värt att boka tid ?
Jag har precis fått ett jobb som "kontaktperson åt två personer, extraanställd Personlig Assistent åt en kille och vikariat på ett dagcenter.
Jag skulle behöva låna drygt 25 000:- för att betala morsan ett lån.
jag tog studenten iår, så har inte haft någon inkomst de senaste åren.
Så jag behöver hitta någonstans där jag kan låna 25 000:- utan krav på kreditupplysning eller vad det heter.
Har ingen betalningsanmärkning.
Hur lätt är det att få ett beviljat lån genom att boka möte med någon på banken och säga att jag behöver bil till mitt jobb (vilket jag behöver men får låna) så jag måste ha pengarna och att jag har tänkt läsa utbildning från distans så att jag får ett heltidsarbete?
Hur bokar man ens tid/ Är de ens värt att boka tid ?
Demens eller gillar du bara att skapa många trådar..?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!