• 1
  • 2
2009-12-05, 09:00
Medlem
mmas avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6240827.ab

Citat:
Den misstänkta våldtäkten ska ha ägt rum mitt under middagstid, vid 19-tiden, inne på snabbmatsrestaurangens kundtoalett i centrala Norrköping i går.

Kvinnan, som är i 35-årsåldern, våldtogs av sammanlagt tre män.

De tre männen ska efter våldtäkten ha flytt från platsen med spårvagn, men greps av polisen en kort stund senare.

När flera män är inblandade, vad luktar det då? hmmmmmmmm
Citera
2009-12-05, 09:20
Medlem
Bloodweisers avatar
Fyra var dom tydligen.

http://nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5672264
Citera
2009-12-05, 09:23
Medlem
Wittgensteins avatar
Männen är en 33-åring, en 22-åring, och två 17-åringar. Märklig konstellation. Antar att vi snart kan läsa det klassiska "männen är släkt med varandra".
Citera
2009-12-05, 10:00
Medlem
Qwerty88s avatar
Vidrigt...

Man undrar ju kring vilka omständigheter hon drogs in på toaletten, varför reagerade inte folk? Eller kände hon kanske någon av förövarna?
Citera
2009-12-05, 10:02
Medlem
Wittgensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwerty88
Vidrigt...

Man undrar ju kring vilka omständigheter hon drogs in på toaletten, varför reagerade inte folk? Eller kände hon kanske någon av förövarna?

"Enligt stationsbefäl Annja Neumayer ska alla fyra männen ha varit helt okända för kvinnan."
Citera
2009-12-05, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwerty88
Vidrigt...

Vem har sagt att hon drogs in på toaletten? Länk?

Jag tippar mer på att hon sätter sig på toaletten, just efter hon satt sig lyckas en av killarna tvinga sig in, resten står vakt.

Det är ett väldigt vnaligt sätt att begå våldtäkter i offentliga utrymmen, i t.ex. Japan.
Citera
2009-12-05, 10:18
Medlem
Qwerty88s avatar
Det var lite dumt uttryckt av mig, jag har ingen länk som säger att hon drogs in på toaletten.

Jag undrade väl mer kring vilka omständigheter hon och förövarna kom in på toaletten.
Citera
2009-12-05, 10:20
Medlem
H.E.L.s avatar
OT raderat. Snacka nu om brottet och inte om våldtäkt i allmänhet eller svartingar i synnerhet.

/MOD
Citera
2009-12-05, 11:27
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gargantou
Somsagt, i Japan åtminstone vet jag att det är vanligt med våldtäktsbrott där en grupp män sitter och väntar på att en ovetandes kvinna skall gå in på toaletten, så fort hon gör det tvingar en eller två utav dem sig in, medans minst en står vakt utanför toaletten.
Källa på det?
Kan du bidra med relevant statistik om hur "vanligt" detta är i Japan eller skapa en egen tråd (lämpligtvis i alternativa sexualiteter) där du kan posta dina perverterade onanidrömmar?
Citera
2009-12-05, 12:38
Medlem
Alltså, det här med att ett antal personer håller vakt förstår jag inte riktigt hur det fungerar i praktiken. Känns spontant som att "vakterna" borde dra till sig en väldig uppmärksamhet från övriga gäster och personal enbart genom sin bevakning av toaletterna.

Ställer sig de tre "vakterna" helt enkelt i en mur utanför toadörren med armarna i kors i bästa dörrvaktarpose för att hindra andra gäster från att använda toaletten?
Eller sitter de kanske utplacerade vid borden i närheten av toalettdörrarna med mobilerna uppkopplade i konferenssamtal och kommunicerar med koder likt hemliga agenter?
Båda varianterna känns vansinnigt ineffektiva om man vill vara diskret.

Vad hade de förresten tänkt göra om någon rörde sig i riktning mot toaletterna? Hindra folk från att komma in ? Beordra reträtt? Starta slagsmål med den hugade toalettbesökaren?

Min undran är faktiskt seriöst menad, hur f*n gör de egentligen?
Citera
2009-12-05, 12:44
Medlem
Intensivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av msfisken
Alltså, det här med att ett antal personer håller vakt förstår jag inte riktigt hur det fungerar i praktiken. Känns spontant som att "vakterna" borde dra till sig en väldig uppmärksamhet från övriga gäster och personal enbart genom sin bevakning av toaletterna.

Ställer sig de tre "vakterna" helt enkelt i en mur utanför toadörren med armarna i kors i bästa dörrvaktarpose för att hindra andra gäster från att använda toaletten?
Eller sitter de kanske utplacerade vid borden i närheten av toalettdörrarna med mobilerna uppkopplade i konferenssamtal och kommunicerar med koder likt hemliga agenter?
Båda varianterna känns vansinnigt ineffektiva om man vill vara diskret.

Vad hade de förresten tänkt göra om någon rörde sig i riktning mot toaletterna? Hindra folk från att komma in ? Beordra reträtt? Starta slagsmål med den hugade toalettbesökaren?

Min undran är faktiskt seriöst menad, hur f*n gör de egentligen?

Det där måste vi reda ut! Ska ta ett par kompisar med mej och testa tror jag. Ja, själva MO vid vakthållandet bara förstås.
Det är väl oftast kill-och tjejtoa bredvid varann. De kanske låtsas stå i kö utanför killtoan?
Citera
2009-12-05, 12:47
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livetsomleker
Nej, hänger du inte med i debatten. Nuförtiden behöver man ju inte skrika när man blir våldtagen.

Om de nu hängde på inne damtoan och när hon är på väg in hoppar nån bakifrån med handen över munnen hinner hon nog inte skrika till.
Plus att det är fyra män som har kraft nog till att ständigt hålla henne över munnen och sen kan hon även varit rädd för att göra motstånd när det är 4 mot 1, jag menar biter hon en i handen tex finns det tre till som är beredda.
McD brukar ha musik och en jävla massa tjoande från fjortisar, barn och drägg.
Och nej tror extremt få om någon, vill ha kebabkuk när tanken var att kissa på McD, är ju fan ett tragiskt fall.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in