Citat:
Ursprungligen postat av Twitter
Apples nya mus ska vara sjukt bra, den ska alltså ha inbyggt multi-touch. Dvs att musen inte har några alls knappar utan för att scrolla så drar du fingrarna på musen, och för att klicka så slår du på den med fingertoppen.
Ang bluetooth, köp en sådan:
http://www.webhallen.com/prod.php?id=91437&ref=Prisjakt
Jävligt små, syns inte.
Jo, kollat på en liknande bluetooth dongel på kjell.
Du vet inte när/om magic mouse kommer till sverige? verkar inte finnas i någon svensk nätbutik, finns den i tex inlife eller apple butiken som ligger precis brevid webhallen i stan?
Citat:
Jag har en magic mouse, trivs väldigt bra med den, inte en spelmus men jag kommer inte byta bort den vid vanlig surfande, då är den perfekt.
Jag vet inte angående Bluetoothen, på mac så använder du självklart det inbyggda blåtanden. Skulle aldrig i hela mitt liv koppla in någonting extra för att använda en mus/tangentbord.
Jo, tror jag kommer slå till på apple wireless keyboard och magic mouse snart, ska bara använda dem vid tvn, har deathadder etc till spelande.
Angående bluetooth gör det inte mig nått att koppla in en extremt liten bluetooth dongel på baksidan på datorn, har 10 usb portar, använder 3 för tillfället!
Fler åsikter och svar på när magic mouse kommer till sverige uppskattas!
Tack!