Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-12-04, 15:56
Medlem
Enitys avatar
Var tar trådarna vägen när dom bara försvinner?
Har letat och tråden finns inte kvar i forumet, den finns inte i papperskorgen och det finns ingen såndär grej som visar att tråden flyttat.

Så var har tråden egentligen tagit vägen?
Citera
2009-12-04, 15:58
Medlem
MisterToms avatar
De kan ha sammanfogats med redan befintliga trådar eller raderats, ofta pga regelbrott.
Citera
2009-12-04, 15:58
Medlem
Cyberspace, aka ingenstans där du kan se dem. Dock kan de återställas av admins har jag för mig. Dem lägger väl någonstans i databasen.
Citera
2009-12-04, 15:59
Medlem
Om dom bryter mot reglerna, tex 1.01 eller 1.06 så kommer ''brottet'' finnas kvar om dom får ligga i papperkorgen, därför raderas dom.
Citera
2009-12-04, 16:00
Medlem
Enitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
Om dom bryter mot reglerna, tex 1.01 eller 1.06 så kommer ''brottet'' finnas kvar om dom får ligga i papperkorgen, därför raderas dom.
Varför inte radera inläggen som bryter mot reglerna istället för att radera hela tråden?
Citera
2009-12-04, 16:01
Medlem
rotten_88s avatar
De kanske flyttas till knypplingforumet?
Skämt åsido, de hårdraderas.
Citera
2009-12-04, 16:01
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enity
Varför inte radera inläggen som bryter mot reglerna istället för att radera hela tråden?
Vissa trådstarter består bara av en massa 1.01 och 1.06 osv.
Citera
2009-12-04, 16:04
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Om startinlägget innehåller ett regelbrott är tråden redan från början dödsdömd och därmed ingenting att sakna.
Citera
2009-12-04, 16:04
Medlem
Capys avatar
undrade samma sak för några dagar sen när jag letade efter en tråd och inte hittade den.
Citera
2009-12-04, 16:06
Medlem
Varulvs avatar
Kontakta moderatorerna för forumet där ni skrivit tråden så kan ni säkert få svar.
Citera
2009-12-04, 16:11
Medlem
Enitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Om startinlägget innehåller ett regelbrott är tråden redan från början dödsdömd och därmed ingenting att sakna.
Well i detta fallet så har jag svårt att se att startinlägget skulle bryta mot reglerna, men däremot så började TS att spamma om att folk skulle sluta posta och att han ville att tråden skulle låsas och jag tänkte att någon svagsint moderator kanske fick för sig att vara snäll eller liknande när folk började dra upp massa skit som TS hade skrivit tidigare.
Citera
2009-12-04, 16:29
Medlem
Camazotzs avatar
Citat:
Well i detta fallet så har jag svårt att se att startinlägget skulle bryta mot reglerna, men däremot så började TS att spamma om att folk skulle sluta posta och att han ville att tråden skulle låsas och jag tänkte att någon svagsint moderator kanske fick för sig att vara snäll eller liknande när folk började dra upp massa skit som TS hade skrivit tidigare.

Om du syftar på en tråd angående om TS skulle släppa iväg sin 15-åriga dotter till Arvikafestivalen eller inte, så blev jag också väldigt förvånad när den var helt spårlöst försvunnen, varken låst och bortglömd eller slängd i papperskorgen. Ville ju se upplösningen på det hela.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in