2010-05-12, 22:58
Medlem
megaman9s avatar
Pga Taco Svennson kan årets största match för Mjällby flyttas från strandvallen till Malmös Hemmaplan.
Hoppas Svensson slutar, Elfsborg verkar vara bättre utan honom och han behövs inte i landslaget ^^
Citera
2010-05-12, 23:17
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Pga Taco Svennson kan årets största match för Mjällby flyttas från strandvallen till Malmös Hemmaplan.
Hoppas Svensson slutar, Elfsborg verkar vara bättre utan honom och han behövs inte i landslaget ^^
Ja, eller så skyller man på den som vattnade en redan genomblöt plan hela natten.
Citera
2010-05-12, 23:26
Medlem
BaNffs avatar
HORAN säger att han kommer till Stockholm och Aik för att hans fru vill föda här, och så åker HORAN och hans fru ändå ner till Spanien för att ploppa ut horungen.

Man slutar aldrig att förvånas över människors agerande. Men vad kan man annars förvänta sig av ett ljugande, ryggradslöst svin?
Citera
2010-05-12, 23:35
Medlem
Fullkungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
7000? Nu får du ta och kolla upp fakta tror jag visst. Men jag tvivlar på att Mjällby och Åtvid kommer att dra lika mycket folk och skapa samma stämning på läktarna. Men det återstår ju att se, allsvenskan 2010 har mycket att bevisa

Iår vinner IFK Gbg iaf, vi får väl se om ellos kan utmana dom annars är det inget snack om saken

Yes, check your facts. Desuutom: Många matcher i S1 är goa jävla partyn detta år, har själv varit på två hittills. Bajen ska ha fett me credd för de sprider fotbollskulturen. Over and out!
Citera
2010-05-13, 00:05
Medlem
Brullas avatar
Fyfan, det är inte lätt att vara Gnagare nu. En liten ljusning dock i att Jerry "Messias" Bengtson enligt uppgift har landat i Sverige.
Citera
2010-05-13, 00:27
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Fyfan, det är inte lätt att vara Gnagare nu. En liten ljusning dock i att Jerry "Messias" Bengtson enligt uppgift har landat i Sverige.
Och enligt uppgift blivit nobbad av Örebro.. Men dom har ju iofs rätt gott ställt i anfallet.
Citera
2010-05-13, 00:34
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Och enligt uppgift blivit nobbad av Örebro.. Men dom har ju iofs rätt gott ställt i anfallet.
De tyckte sig inte heller ha pengarna till att värva honom. Dock förstår jag inte var vi plötsligt skulle få pengar ifrån. Var väl kanske att Åbro ville gå in och värva en spelare. Snubben är hursomhelst redan en kultlirare!
Citera
2010-05-13, 00:36
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
De tyckte sig inte heller ha pengarna till att värva honom. Dock förstår jag inte var vi plötsligt skulle få pengar ifrån. Var väl kanske att Åbro ville gå in och värva en spelare. Snubben är hursomhelst redan en kultlirare!
Jo men det är ju skillnad vad dom får och vad ni får också. Dom skulle få kanske en fjärdeanfallare, för er skulle han nog gå in i startuppställningen och en startspelare är ju värd mer än en fjärdeman.
Citera
2010-05-13, 00:38
Medlem
Citat:
Han ska väl dessutom kanske spela VM? Vad ironiskt det vore om nästjumbon hade tre spelare representerade under VM.
Citera
2010-05-13, 00:42
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Han ska väl dessutom kanske spela VM? Vad ironiskt det vore om nästjumbon hade tre spelare representerade under VM.
Haha, jo. Tror tyvärr inte att han kom med dock, lite synd faktiskt. Sen undrar man lite hur dåliga Slovenien är när de tar med Burgic. Miran håller ofta knapp superettanklass utanför straffområdet. Han har dock ryckt upp sig lite på slutet.
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Jo men det är ju skillnad vad dom får och vad ni får också. Dom skulle få kanske en fjärdeanfallare, för er skulle han nog gå in i startuppställningen och en startspelare är ju värd mer än en fjärdeman.
Absolut! Som det ser ut nu så lär vi väl kanske inte ha så många anfallare kvar efter sommaren.
Citera
2010-05-13, 01:44
Medlem
Salorms avatar
Och, nu har jag gottat mig tillräckligt i aik's misär så tillbaks till väsentligheterna och de lagen ovanför nedflyttningsstrecket.

Alltså, DIF möter Halmstad nu på lördag och Gefle nästa lördag. Ändå är Halmstad omgång 14 och Gefle omgång 13? När fan missa jag flytten? Kukhorashelvete! Nu på lördag Halmstad, borde inte vara omöjligt att köra ner dit med gravid fru och en knodd på knappt 2 år va? Hur många timmar är det?
Citera
2010-05-13, 01:49
Medlem
Vuxenkos avatar
Varför blir jag inte förvånad över att vi får storstryk mot ett jävla bondlag? FAN
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in