Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Det är fakta att AIK berör mest bland supportrar både här och utanför detta forum.
Och nej jag orkar inte göra en statistisk undersökning på hur många som skrivit om AIK här innge gentemot andra lag.
Men jag tycker väl att ni borde kunna erkänna att det alltid snackas AIK här inne och så fort AIK förlorar så är alla överlyckliga.
Allt det här har jag redan skrivit i tidigare inlägg, orkar inte ta upp exakt samma diskussion igen så lägger ner här.
Grejen med detta är ju det att det är konsekvenserna av ert snack, klart man får skit när det går dåligt och man har tippat laget bland de bästa.
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
För min del får ni gärna spela oavgjort. IFK har ju startat lite krampartat och släpper de in ett tidigt så börjar paniken sakta men säkert etablera sig, så ett tidigt ledningsmål för Dif och ett desperat IFK som i matchens slutminuter kvitterar till 1-1. Vore ju ett trevligt resultat som AIK:are som tabellen ser ut just nu.

Skippa det där jävla målet i slutminuterna, måste..ha....3!..poäng!
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Sällan har man sett AIK så tafatta på sin egen hemmaplan. Helt sjukt att det enbart är 8 000 på läktaren med, Djurgårdssiffror.
Jag tycker du ska vara nöjd över siffran, är ju trots allt näst(?) högsta siffran för er och ni fick ihop hela dubbelt så många som sist.