2010-04-06, 12:11
Medlem
hazard simpsons avatar
Idag gör ÅFF sitt första mål. Fan vad snyggt det kommer bli
Citera
2010-04-06, 12:45
Medlem
Shuyins avatar
Sällan har man sett AIK så tafatta på sin egen hemmaplan. Helt sjukt att det enbart är 8 000 på läktaren med, Djurgårdssiffror.

Det enda positiva ifrån matchen är Walid Atta som tagit steget fullt ut redan nu.
Citera
2010-04-06, 13:24
Medlem
Bornets avatar
Startar DIF med Ayuba idag?
Citera
2010-04-06, 13:25
Medlem
Vuxenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Sällan har man sett AIK så tafatta på sin egen hemmaplan. Helt sjukt att det enbart är 8 000 på läktaren med, Djurgårdssiffror.

Det enda positiva ifrån matchen är Walid Atta som tagit steget fullt ut redan nu.

Sant, helt klart bäst i AIK igår
Citera
2010-04-06, 13:25
Medlem
Qaas avatar
Vinner Malmö mot HBK idag så är vi garanterat med i guldstriden. =)
Citera
2010-04-06, 13:29
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Visste fan inte att han var Göteborgare.... Kanske något för GAIS att värva när gnaget åker ut?
Citera
2010-04-06, 13:33
Medlem
Shit89breaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Startar DIF med Ayuba idag?

Han är uttagen i truppen iallafall.

http://www.dif.se/sidor/match/match.asp?highlight=artiklar&id=2562&newsID=10487
Citera
2010-04-06, 13:35
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenko
Sant, helt klart bäst i AIK igår
Håller med. Känns som att Pertan försämrats riktigt mycket sedan Jos lämnade, tror han behöver en ledare bredvid sig för att känna sig riktigt trygg.
Citera
2010-04-06, 13:36
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shit89break
Han är uttagen i truppen iallafall.

http://www.dif.se/sidor/match/match.asp?highlight=artiklar&id=2562&newsID=10487
Shit. Det är ju nästan så att jag bangar BP-GAIS bara för att se denne legend på planen.
Citera
2010-04-06, 14:06
Medlem
VonRofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Det är fakta att AIK berör mest bland supportrar både här och utanför detta forum.
Och nej jag orkar inte göra en statistisk undersökning på hur många som skrivit om AIK här innge gentemot andra lag.
Men jag tycker väl att ni borde kunna erkänna att det alltid snackas AIK här inne och så fort AIK förlorar så är alla överlyckliga.
Allt det här har jag redan skrivit i tidigare inlägg, orkar inte ta upp exakt samma diskussion igen så lägger ner här.

Grejen med detta är ju det att det är konsekvenserna av ert snack, klart man får skit när det går dåligt och man har tippat laget bland de bästa.

Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
För min del får ni gärna spela oavgjort. IFK har ju startat lite krampartat och släpper de in ett tidigt så börjar paniken sakta men säkert etablera sig, så ett tidigt ledningsmål för Dif och ett desperat IFK som i matchens slutminuter kvitterar till 1-1. Vore ju ett trevligt resultat som AIK:are som tabellen ser ut just nu.

Skippa det där jävla målet i slutminuterna, måste..ha....3!..poäng!

Citat:

Jag tycker du ska vara nöjd över siffran, är ju trots allt näst(?) högsta siffran för er och ni fick ihop hela dubbelt så många som sist.
Citera
2010-04-06, 14:28
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Visste fan inte att han var Göteborgare.... Kanske något för GAIS att värva när gnaget åker ut?

Han ville ju inte spela för IFK för vi var så dåliga på att släppa fram talanger...
Citera
2010-04-06, 14:34
Medlem
Ser noll fram i mot dagens match mot IFK G, dags att inkassera säsongens tredje förlust och Sharbel Touma lär väl spela från start.

Fyfan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in