2010-03-21, 20:01
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Ja vad blir 7 minus 2?
Visst är det så, men förskräckligt länge sedan det var 5 avbytare på bänken var det inte
Citat:
Ursprungligen postat av Bill Cliff
Jag säger inget om att Paveys satsning var lite vågad, och när det inte går som han har tänkt slutar det ofta i ett kort - detta fallet ett rött. Men att han skulle vara så sen in i duellen (eller som linjedomaren menar på, "inte ens trea på bollen"), det stämmer inte ens.

http://4.bp.blogspot.com/_BI6Hl-dZ2Tw/S6YyItwRIwI/AAAAAAAAABY/Nz-cQD0xrFk/s400/R%C3%B6tt+kort.jpg
Lite osäker på vad du försöker säga, han var inte först på bollen och inte ens nära.
En spelare som är lite mer balanserad skulle se direkt att jag kommer inte vara först.
Och ta beslutet ska jag sparka på en liggande målvakt eller ska jag ta ur mig från situationen.
Han valde förfölja, som jag ser på det.

Sen såg jag några säga det är domarens fel att han inte blåste tidigare, gäller ha jävla reaktioner om man ska hinna blåsa i den situationen.
Citera
2010-03-21, 20:10
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Meh! Bara att gratulera Mjällby. De var allt det vi inte var; tända, på tårna och så vidare och så vidare. Nya tag mot Aik. Det kan inte bli mycket sämre i alla fall.
Citera
2010-03-21, 20:15
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bill Cliff
Jag säger inget om att Paveys satsning var lite vågad, och när det inte går som han har tänkt slutar det ofta i ett kort - detta fallet ett rött. Men att han skulle vara så sen in i duellen (eller som linjedomaren menar på, "inte ens trea på bollen"), det stämmer inte ens.

http://4.bp.blogspot.com/_BI6Hl-dZ2Tw/S6YyItwRIwI/AAAAAAAAABY/Nz-cQD0xrFk/s400/R%C3%B6tt+kort.jpg

Bilden säger ju ingenting eftersom bollens och spelarnas hastigheter inte syns på en stillbild.

/feldgrau
Citera
2010-03-21, 20:17
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Majestyk
Meh! Bara att gratulera Mjällby. De var allt det vi inte var; tända, på tårna och så vidare och så vidare. Nya tag mot Aik. Det kan inte bli mycket sämre i alla fall.

Men varför är det såhär minst varannan match?

Den enda gången dom varit riktigt tända och gett 100 % var när Benny Lennartsson var här, Axen känns lite för mesig, ingen vinnare. Nu har han ju förstås struma till sin hjälp...
Citera
2010-03-21, 20:17
Medlem
Vuxenkos avatar
Nu måste fan första segern komma i nästa match mot GAIS, annars börjar jag bli orolig på allvar..
Citera
2010-03-21, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenko
Nu måste fan första segern komma i nästa match mot GAIS, annars börjar jag bli orolig på allvar..
Inte en chans att ni förlorar mot GAIS. Jag tror på förnedringen, 4-0 till er eller liknande.
Citera
2010-03-21, 21:07
Medlem
Lesras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Inte en chans att ni förlorar mot GAIS. Jag tror på förnedringen, 4-0 till er eller liknande.

Vi brukar ofta ha svårt mot Gais, i alla fall på bortplan...

Men helt ärligt så känns det inte så jävla illa att Eguren och Kenny missar nästa match, vi har hungriga spelare på bänken som troligtvis kommer göra bättre ifrån sig, det kan ju inte gå så mycket sämre än vad det redan har gjort...
Citera
2010-03-21, 21:15
Medlem
Sebbebebbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lesra
Vi brukar ofta ha svårt mot Gais, i alla fall på bortplan...

Men helt ärligt så känns det inte så jävla illa att Eguren och Kenny missar nästa match, vi har hungriga spelare på bänken som troligtvis kommer göra bättre ifrån sig, det kan ju inte gå så mycket sämre än vad det redan har gjort...

Paveys kämpaglöd kommer saknas, vilket kan bli ett problem. Egurens frånvaro, not so much. Vi får väl hoppas att de unga killarna verkligen vill slå sig in i startelvan och ger allt i GAIS-matchen.
Citera
2010-03-21, 21:25
Medlem
whus avatar
om det inte blir 3 poeng mot gays så borde fan stahre avgå, i gnaget ska man vinna annars finns det alltid folk som kan ta hans platts.
Citera
2010-03-21, 21:43
Medlem
Sebbebebbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whu
om det inte blir 3 poeng mot gays så borde fan stahre avgå, i gnaget ska man vinna annars finns det alltid folk som kan ta hans platts.

Måste nog säga emot där. 3 dåliga matcher är ingen katastrof, och det som behövs nu är en gnutta kontinuitet så att vi kan bygga upp ett slagkraftigt lag inför framtiden. Behåll Stahre länge och ha tålamod. Visst, om vi hamnar i botten av tabellen eller går en riktig kräftgång borde det kanske bli aktuellt med en ny tränare men inte innan dess.
Citera
2010-03-21, 21:46
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbebebbe
Måste nog säga emot där. 3 dåliga matcher är ingen katastrof, och det som behövs nu är en gnutta kontinuitet så att vi kan bygga upp ett slagkraftigt lag inför framtiden. Behåll Stahre länge och ha tålamod. Visst, om vi hamnar i botten av tabellen eller går en riktig kräftgång borde det kanske bli aktuellt med en ny tränare men inte innan dess.
whu trollar, kolla hans övriga inlägg.
Citera
2010-03-21, 21:47
Medlem
olllies avatar
HIF med sex poäng på två matcher bådar gott. Kanske kan bli en placering på övre tabellhalvan trots allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in