2009-12-06, 22:57
Medlem
likeithards avatar
E/C/A-stacks må fungera bra som t.ex. aptitdämpare, men det är utan tvekan väldigt slitsamt för bl.a. hjärtat.

Jag kan bara råda folk att i alla fall först titta efter andra, lite snällare alternativ.
Högt blodtryck och hjärtklappningar är vanliga bieffekter och dessa bör man ta på största allvar.
Senast redigerad av likeithard 2009-12-06 kl. 23:05.
Citera
2009-12-06, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TellusG
Hej, hej! Vilka stackersliknande piller finns på marknaden i Sverige idag och vilka funkar någorlunda för viktnedgång? Har hört att Stacker ska vara en hyfsat lätt genväg för snabb viktnedgång.

Många stackersvarianter har ju blivit illegala som jag förstått det, men typ Stacker 10 har jag sett på onlineshoppar. Är de något att ha, annars, vilka rekommenderas? Någon med erfarenheter som vill hjälpa mig?

Vad heter de piller du använder/har använt? Hur snabbt såg/kände du resultat, vad kostade de, hur mycket gick du ner?

Jag har först och främst tänkt mig piller som är lagliga, eller i vilket fall väldigt lättillgängliga, annars vet jag att amfetamin funkar och de gamla Stacker...

Tack så mycket/ Gellus T Ellus
Du har kommit åt helsike fel. Finns 100tals trådar under "doping och dopingpreparat" Byggare är experter på deff innan tävling. Du kan ta prepp som minskar hungern aternativ prepp som bränner fett. Sök på Effedrin, Effe, Deff etc. Effe+ Coffein,+Albyl är en bra deffkombo. Clenbuterol är mycket effektivare. Som sagt sök och och läs.
Citera
2009-12-07, 02:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WeeDoo
jag råder dej att börja med röka cannabis, jag vägde 105 kg+ för ca ett år sedan och nu väger jag ungefär 80 kilo. enligt mej den bästa och ofarligaste metoden för snabb viktminskning utan att behöva träna eller vara speciellt aktiv.

sedan jag började röka har jag rasat i vikt och mår mycket bättre nu än innan jag började med cannabis, kan tillägga att ryggsmärtorna som uppstod i ländryggen pga övervikt är helt borta, samt att cannabis är väldigt lätt att ordna fram då nästan alla har någon i sitt umgänge som använder det.
Får du inga munchies?
Citera
2009-12-07, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
E/C/A-stacks må fungera bra som t.ex. aptitdämpare, men det är utan tvekan väldigt slitsamt för bl.a. hjärtat.

Jag kan bara råda folk att i alla fall först titta efter andra, lite snällare alternativ.
Högt blodtryck och hjärtklappningar är vanliga bieffekter och dessa bör man ta på största allvar.
Klart det är slitsamt för hjärtat då det ökar rythmen avsevärt.Det är därför man inte skall över äta sig på efedrin under långa perioder.

När det gäller andra preparat som dämpar hunger känslorna så pass mycket som efedrin gör, samt det extra energi explosionen som efedrin ger.SÅ är jag tveksam till om det finns likvärdiga och skonsammare preparat.
Men du får gärna ge några exempel om fallet är att det finns.

Advocatus:

Visst är Clen betydligt mer fett brännande, men när det gäller bieffekter så är det nästan som att jämföra äpplen och päron.
Visst,kramp anfall bara så där är säkert härligt..Går ju att undvika hyfsat om man vet hur..Om frågeställarna i denna tråd vet låter jag vara osagt.
Helt nybörjare på detta område är dom nog iaf och bör nog samtidigt börja med prepp som har mindre/skonsammare bieffekter än vad Clen har.
Vill man rasa i vikt så är väl DNP ett bra prepp,även för nybörjarna som frågar i denna tråd
Citera
2009-12-07, 11:44
Medlem
TellusGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advocatus-Diaboli
Du har kommit åt helsike fel. Finns 100tals trådar under "doping och dopingpreparat" Byggare är experter på deff innan tävling. Du kan ta prepp som minskar hungern aternativ prepp som bränner fett. Sök på Effedrin, Effe, Deff etc. Effe+ Coffein,+Albyl är en bra deffkombo. Clenbuterol är mycket effektivare. Som sagt sök och och läs.

Tack, will do! Sökte innan jag postade tråden, men jag visste ju inte ö h t vilka sökord man skulle använda. Och sen fick jag så mycket bra hjälp av snälla användare... Hade bara hört om stackers och sökte på nåt i stil med stacker + bantning eller vikt eller något. Men tack för hjälpen!
Citera
2009-12-07, 13:13
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Av_anledning
När det gäller andra preparat som dämpar hunger känslorna så pass mycket som efedrin gör, samt det extra energi explosionen som efedrin ger.SÅ är jag tveksam till om det finns likvärdiga och skonsammare preparat.
Men du får gärna ge några exempel om fallet är att det finns.

Ptja, nästan alla centralstimulanter dämpar hungern mycket effektivt (t.ex. amfetamin, katinon, metylfenidat, 4-flouromethamphetamine, mephedrone, methedrone, BZP, piperidiner osv, listan kan göras milslång), dessutom ger de flesta CS ett bättre och betydligt skönare rus.
Citera
2009-12-07, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Ptja, nästan alla centralstimulanter dämpar hungern mycket effektivt (t.ex. amfetamin, katinon, metylfenidat, 4-flouromethamphetamine, mephedrone, methedrone, BZP, piperidiner osv, listan kan göras milslång), dessutom ger de flesta CS ett bättre och betydligt skönare rus.
Vi må befinna oss i den CS belagda delen av FB, men jag har iaf tolkat TS och dom andra som ställt frågor om bantning,som att dom söker preparat som är någorlunda skonsamma och inte ska ge rus.
Kanske har fel då tråden trots allt är postad i CS delen.

Av dom preparat du nämner så är det många av dom som har betydligt värre bieffekter än vad efedrin har/ger.
Flera utav dom är även så pass outforskade att man inte ens vet exakt vad för bieffekter dom kan ge.
Men det kanske är ett plus att bli överraskad av andnings nöd eller annat trevligt...
Vad gäller 4-fma,meth,meph så ger dom väl inte heller en hunger dämpning?!,är inte så insatt i dom kemikalie förgreningarna.Så kan ha helt fel om det.

Men om man ska prata preparat som är "utvecklade" för bantning od så är det få som kan slå riktiga stackers/supercaps och efedrin.Som även har någorlunda dämpade bieffekter.
Citera
2009-12-15, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Av_anledning
Vi må befinna oss i den CS belagda delen av FB, men jag har iaf tolkat TS och dom andra som ställt frågor om bantning,som att dom söker preparat som är någorlunda skonsamma och inte ska ge rus.
Kanske har fel då tråden trots allt är postad i CS delen.

Av dom preparat du nämner så är det många av dom som har betydligt värre bieffekter än vad efedrin har/ger.
Flera utav dom är även så pass outforskade att man inte ens vet exakt vad för bieffekter dom kan ge.
Men det kanske är ett plus att bli överraskad av andnings nöd eller annat trevligt...
Vad gäller 4-fma,meth,meph så ger dom väl inte heller en hunger dämpning?!,är inte så insatt i dom kemikalie förgreningarna.Så kan ha helt fel om det.

Men om man ska prata preparat som är "utvecklade" för bantning od så är det få som kan slå riktiga stackers/supercaps och efedrin.Som även har någorlunda dämpade bieffekter.

Jo, Methe,4-Fma,Mephe osv ger mkt hungerdämpning. Du har ingen matlust what so ever.

Men ska man ner i vikt, några kg och inte är så överviktig så är självklart Efedrin\Stackers att föredra enligt mig. Men är man mkt överviktig ska man undvika pga hjärtat. Att bara sköta sin kost och träna hårt ger såna jävla resultat..

Försök undvik Efedrin\Stackers allt du kan, men klarar du inte av att dra ner på maten, ja då äre ju bara att beställa =P..
Citera
2009-12-29, 14:11
Bannlyst
Hur är det nu med stackers? Kan man fortfarnade beställa sånt? Minns att jag beställde såna för 3 år sen men i dagsläget verkar det vara annorlunda, svårt att få tag på, och länkar/requests får inte nämnas i tråden..
Citera
2010-01-03, 23:14
Medlem
Har oxå hört talas om stackers 8 extreme.. finns det mer info nånstans? Vad de innehåller till exempel?

Hört rykten om yellow devil oxå, nån som provat det?

Priser? Tillgänglighet?

Fler/andra erfarenheter?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här