2009-12-05, 12:06
Medlem
p0nis avatar
Sen när är Efedrin olagligt? Om jag inte fattat fel är det läkemedelsklassat, och är helt lagligt att inneha / ha i kroppen...

Och ja, det finns fortfarande shoppar som säljer :3
Citera
2009-12-05, 12:10
Medlem
sveningmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p0ni
Sen när är Efedrin olagligt? Om jag inte fattat fel är det läkemedelsklassat, och är helt lagligt att inneha / ha i kroppen...

Och ja, det finns fortfarande shoppar som säljer :3

Helt rätt! Det är ENDAST olagligt att sälja, inte inneha eller bruka.

Men efedrin är SKIT! Det har värre hjärtpåverkan än massa mycket potentare saker. Är övertygad om att en liten dos amfetamin är mindre skadlig och hjälper mycket mer. På efedrin blir man bara hungrig och mår illa. Om du ska gå ner så ska ska du äta mindre och nyttigare.
Citera
2009-12-05, 12:35
Medlem
p0nis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar

Men efedrin är SKIT! Det har värre hjärtpåverkan än massa mycket potentare saker. Är övertygad om att en liten dos amfetamin är mindre skadlig och hjälper mycket mer. På efedrin blir man bara hungrig och mår illa. Om du ska gå ner så ska ska du äta mindre och nyttigare.
Hungrig? Och mår illa?

Vet inte riktigt du... Använde själv efedrin ett tag för att träna / gå ner i vikt etc, och fungerade för mig. Hunger var nog det sista jag kände.

Det har väl inte direkt något 'rus', men nog blir man piggare, och kan träna längre, men visst slår hjärtat jävligt mycket snabbare också. Skulle dock inte gå så långt som att säga att det är skit. Blandat med koffein så fungerar det riktigt fint, men det kanske bara är jag.

Jag tog oftast 2-3x 30mg efedrin, 4-6 koffein tabletter, alternativt en termos med kaffe, nån timme eller så innan jag begav mig mot gymmet.

Och ja, det var härligt att träna, speciellt vid högre doser, när rysningarna man får i hårbottnen kändes i hela kroppen, ju mer man cyklade, ju mer rysningar, så upplevde jag det.

Men det är som du sa ganska påfrestande för hjärtat.
Citera
2009-12-05, 13:59
Medlem
Brurs avatar
Käka tjack.
Funkar bra som fan xD
Citera
2009-12-05, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Geranamine (DMAA) är det nya. Prova t.ex. AMP II, Venom Hyperdrive, eller Stimulant X.

Ska t.o.m vara bättre än ephedrapreparat.

Har du provat dessa själv?

Jag är på g och ska börja bränna några kilon, är inte överviktig men börjar få mage.. Är ute efter ett prepp som kan ge mig lite uthållighet, fettförbränning och minskade hungerskänslor, i princip som de äldre ephedra preppen, men om nu Geranamine ska vara bättre så låter det ju ytterst intressant!
Citera
2009-12-05, 14:54
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bohoi
Har du provat dessa själv?

Jag är på g och ska börja bränna några kilon, är inte överviktig men börjar få mage.. Är ute efter ett prepp som kan ge mig lite uthållighet, fettförbränning och minskade hungerskänslor, i princip som de äldre ephedra preppen, men om nu Geranamine ska vara bättre så låter det ju ytterst intressant!

Nej, jag har inte provat dessa, men de får nästan uteslutande bra recensioner ute på olika forum mm. Läs lite om dom om du är nyfiken, det skadar ju inte.
Citera
2009-12-05, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar

Sen när blir man hungrig på efedrin?

Illa mående, huvudvärk,osv är några av bieffekterna som vissa får.
Själv har jag mer eller mindre aldrig upplevt några nämnvärda bieffekter.

Att amfetamin skulle vara mindre skadligt kan jag köpa, men vad gäller beroende biten så är amfetamin på en betydligt högre nivå..Då efedrin inte är beroende framkallande mer än "psykiskt välmående" när man tappat vikt och märker hur mycket mer man orkar med det.
Absolut, efedrin höjer pulsen - hjärt rythmen och är således inte direkt hälsosamt för hjärtat.
Men precis som alla läkemedel så skall även efedrin ätas med försiktighet, och gärna med en skopa kunskaper bakom.

Äta nyttigt,mindre och röra på sig är väldigt kloka ord.
Kcal intag - kräver mer kcal ut för att tappa fettmassa.
Citera
2009-12-06, 09:11
Medlem
Jag har prövat 2 metoder dom gånger jag gått ner i vikt, E\C\A = Efedrin, Koffein och Aspirin och andra metoden jag prövat var Stackers 8 Extreme.

Båda metoderna är superbra om du ska gå ner i vikt. Själv tycker jag Stackers 8 Extreme var lite bättre, brukade ta 1-2 tabs + nån koffein tablett, dock tog jag någon gång lite för mkt, man tänkte liksom "Ärsch, jag tar 3-4 st + 3-4 koffein tabs då jävlar orkar man ju bara mer". Men man blir stressad och mår dåligt som satan.

Mitt tips, kör på Stackers 8 Extreme och gör någon sorts motion varje dag, ät bra (Försök trycka i dig nån proteinshake då och då om du inte vill tappa så mkt muskler, ligg på proteinöverskott) så ska du se kg fullkomligt rasa.

Och som dom andra säger, använd för guds skull inte amfetamin i låga doser. Jag är 100 % säker på att dina träningspass skulle bli SUPER kul, och du skulle träna som en tjur i flera timmar, kg skulle rasa som fan. Men du skulle bli så beroende tror jag... tänk dig att ta amfetamin jämt och må sådär fin fint och den gången du ska träna utan amfetamin skulle du känna dig så otroligt seg och träningen skulle vara så jävla tråkig. Nej, kör lite stackers 8 extreme nån månad eller 2 !
Citera
2009-12-06, 12:07
Medlem
TellusGs avatar
Tack så mycket för alla svar! Både i tråden och via PM.

Mycket matnyttigt minst sagt.

Ska kika på Stimulant X och dyl. Jag har hittat flera sidor som säljer piller/stacker med Ephedra, som tydligen ska vara "naturligt efedrin". Får väl testa dem själv om ingen här inne har erfarenhet som de vill dela med sig av.

Jag vill gärna ha mer info om olika preparat, men som sagt- AMFETAMIN är inte ett alternativ för mig. Tack ändå alla som tipsar, men det är inte aktuellt.

Låt höra fler åsikter!! Har du någon efedrin-koffeinkur, eller nåt kanske, att tipsa om?
Citera
2009-12-06, 12:20
Medlem
Som sagt, pröva en E\C\A = Efedrin,Koffein,Aspirin "kur" eller en Stackers 8 Extreme "kur". Du kommer bli nöjd än vad du väljer. Ta ingen tablett på kvällen, kan bli problem med att sova.

Har du hjärtproblem så borde du inte ta dessa preparat. Du kommer inte ha något aptit alls, men försök äta mat. BRA MAT.

Du blir tolerant relativt fort, "kicken" innan du tränar kommer i princip försvinna efter ett tag, men dess fettförbrännande egenskaper kommer vara desamma.

Så ja... det är bara att beställa och pröva. Väg dig minst 1 gång i veckan, samt ta mått på midja\lår\etc så du ser att du gör framsteg. Huvudsaken du ligger på kcal underskott så kommer du gå ner i vikt.

Lycka till!
Citera
2009-12-06, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TellusG
Tack så mycket för alla svar! Både i tråden och via PM.

Mycket matnyttigt minst sagt.

Ska kika på Stimulant X och dyl. Jag har hittat flera sidor som säljer piller/stacker med Ephedra, som tydligen ska vara "naturligt efedrin". Får väl testa dem själv om ingen här inne har erfarenhet som de vill dela med sig av.

Jag vill gärna ha mer info om olika preparat, men som sagt- AMFETAMIN är inte ett alternativ för mig. Tack ändå alla som tipsar, men det är inte aktuellt.

Låt höra fler åsikter!! Har du någon efedrin-koffeinkur, eller nåt kanske, att tipsa om?
Stimulant X vet jag inte vad det är,men 3st "kurer" som är bra och verkligen funkar är:
ECA - efedrin,koffein,aspirin
Stackers 8 extreme (eca i 1 tablett)
Supercaps dynamit 1000 (eca i 1 tablett)

Kom även ihåg att beställer du från utrikes shoppar så finns det stora möjligheter att ditt paket hamnar i tullen och du får se dig "blåst" på dina piller.
Då man inte får handla med läkemedel hur som helst, samt att ephedra och efedrin är recept belagt.
Citera
2009-12-06, 16:02
Medlem
p0nis avatar
E/C/A var det jag körde på, kan starkt rekommendera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in