Hej, hej! Vilka stackersliknande piller finns på marknaden i Sverige idag och vilka funkar någorlunda för viktnedgång? Har hört att Stacker ska vara en hyfsat lätt genväg för snabb viktnedgång.
Många stackersvarianter har ju blivit illegala som jag förstått det, men typ Stacker 10 har jag sett på onlineshoppar. Är de något att ha, annars, vilka rekommenderas? Någon med erfarenheter som vill hjälpa mig?
Vad heter de piller du använder/har använt? Hur snabbt såg/kände du resultat, vad kostade de, hur mycket gick du ner?
Jag har först och främst tänkt mig piller som är lagliga, eller i vilket fall väldigt lättillgängliga, annars vet jag att amfetamin funkar och de gamla Stacker...
Tack så mycket/ Gellus T Ellus
Senast redigerad av TellusG 2009-12-04 kl. 11:27.
Om du skulle kunna tänka dig illegala preparat så vore väll efedrin ett alternativ. Vet personer med fina resultat efter dagligt intag i några månader.
Om du skulle kunna tänka dig illegala preparat så vore väll efedrin ett alternativ. Vet personer med fina resultat efter dagligt intag i några månader.
Och efedrin är lätt att få tag på? Det finns hyfsat kända webshoppar som säljer till Sverige kanske?
Ephedra finns det också tydligen något som heter... Någon med erfarenheter av det? Det ska tydligen vara "naturligt" efedrin- jag vet inte... Det är tydligen den aktiva substansen i t.ex. Stacker X7...
Senast redigerad av TellusG 2009-12-04 kl. 11:37.
Och efedrin är lätt att få tag på? Det finns hyfsat kända webshoppar som säljer till Sverige kanske?
Ephedra finns det också tydligen något som heter... Någon med erfarenheter av det?
Nja shoppar vet jag inte, men jodå de finns ju shoppar som säljer det mesta så de gör det säkerligen. Men ingen jag kan nämna på rak arm iaf. Dock kan det inte vara särskilt svårt att få tag i på andra sett.
Nja shoppar vet jag inte, men jodå de finns ju shoppar som säljer det mesta så de gör det säkerligen. Men ingen jag kan nämna på rak arm iaf. Dock kan det inte vara särskilt svårt att få tag i på andra sett.
Lagliga stackers innehåller ju inget efedrin. Då kan du lika gärna köpa koffeinpiller istället. De gamla innehåller efedrin, och det är det du behöver om du ska ner i vikt. Så äre.
Lagliga stackers innehåller ju inget efedrin. Då kan du lika gärna köpa koffeinpiller istället. De gamla innehåller efedrin, och det är det du behöver om du ska ner i vikt. Så äre.
Kan tyvärr ej hjälpa dig med shoptips
Ok ok... där ser man... så det där ephedra- "naturligt efedrin"- är bullshit då alltså. Det var ju tråkigt att höra.
Ephedra är inte bullshiit du missförstod nog svaret. Ephedra som fanns i den gamla varianten av stackers är nu mera olaglig i sverige, och dom nya stackers varianterna inehåller inget av nytta och dom är bullshit.
jag råder dej att börja med röka cannabis, jag vägde 105 kg+ för ca ett år sedan och nu väger jag ungefär 80 kilo. enligt mej den bästa och ofarligaste metoden för snabb viktminskning utan att behöva träna eller vara speciellt aktiv.
sedan jag började röka har jag rasat i vikt och mår mycket bättre nu än innan jag började med cannabis, kan tillägga att ryggsmärtorna som uppstod i ländryggen pga övervikt är helt borta, samt att cannabis är väldigt lätt att ordna fram då nästan alla har någon i sitt umgänge som använder det.
Man kan nog summera stackers/supercaps så här:
Lagliga - bara skit i som låter bra i reklamen.
Olagliga - the real deal med ephedra eller efedrin i.
Dom olagliga varianterna säljs av en del shoppar i sverige, priserna ligger från ca 600kr och uppåt till 900kr/burk om 90-100st tabbar.
Dom lagliga ligger från ca 200-900kr/burk om 60-100st tabbar.
Skall du ha the real deal så är det i min mening mer eller mindre dessa 2 du skall spana efter:
Stackers 8 extreme
Supercaps dynamit 1000
Dom båda innehåller ephedra,koffein,"aspirin" osv.
Varje tab motsvarar ca 50-70mg efedrin,200-300mg koffein,m.m.
Ett råd är att du inte beställer från utrikes shopparna om det inte är en shop du är idiot säker på att få igenom varorna i tullen från den.
Finns flera inrikes shoppar + mail "kranar" (billigaste av dom båda) som håller bra priser,utan strul med tullen.
Många verkar tro att dessa tabbar är någon form av mirakel piller, dock är fallet långt i från så.
Kan man inte sköta kosten och motionen så hjälper dessa preparat bara pytte lite vad gäller att gå ner i vikt.
Man skall även undvika dom om man har hjärt problem eller redan högt blodtryck.