52 995 besökare online
858 063 medlemmar • 45 864 543 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Politik > Politik - Inrikes
Ämnet är stängt
Ämnesverktyg
the_dude82
Medlem
the_dude82s avatar
TS,

självklart inte. Sd ska vara ett svenskt intresseparti och det förutsätter en svensk partiledare. Har inget med rasism att göra.

Norpheus
Medlem
Norpheuss avatar
Tonaldin är den sortens invandrare som verkligen ska ut.

Konservatism, Liberalism - Vad Sverige behöver.

Tonaldin
Avstängd
Tonaldins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norpheus
Tonaldin är den sortens invandrare som verkligen ska ut.

Nu är du allt ''rasistisk'' då all kritik mot invandrare är rasism, enligt Mona och company är jag diskriminerad av dig och ''förtryckt''.

Hahaha PK Sverige i ett nötskal, jag skrattar åt detta PK-land.

Sverige kommer gå under, negrer och andra underfolk kommer börja etniskt rensa alla svenskar och andra vita i framtiden när de blivit en majoritet.

svantan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -snW-
Som var född i sverige, utan brytning som följde "svenska värderingar"? Vore en sådan kandidat lämplig som partiledare och skulle ni fortfarande rösta på SD om Åkesson bytes ut som partiledare mot en mörkhyad partiledare?

Dom som inte kan tänka sig tanken på en färgad partiledare, är ni även
emot en svenskfödd vit europe med tyska/ norska / finska eller andra
utländska föräldrar som partiledare?
Och hur är det med tex ättlingar till vallonerna som idag är helt försvenskade till både levnadsstil och utseende, men som inte härstammar från sverige ursprungligen?

Eller är det bara en svensk med helsvensk släkt 10 generationer tillbaka ni kan acceptera?

Xstar
Medlem
Xstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonaldin
... i framtiden kommer det ske etniska rensningar i Sverige som kommer få Jugoslavien och Rwanda att se ut som en söndagspicknick.

Stor chans...

http://en.wikipedia.org/wiki/File:National_IQ_Lynn_Vanhanen_2006_IQ_and_Global_ Inequality.png

Slyngling
Medlem
Slynglings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrie.White
Jag var i Tuniseien en stund i min barndom, måste innebära att jag är afrikan med dina resonemang.

Trollar du eller?
kalla dej vad du vill..
men skulle du kalla dina eventuella avynglingar för svenskar eller afrikaner?

Mariage
Avstängd
Mariages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonaldin
Även jag som är invandrare kommer rösta på SD och jag ogillar/hatar blattar, fatta det i din tröga jävla skalle, jag mår fysiskt illa av att se muslimer och negrer, i mitt hemland så slår man sönder negrer och stampar på deras huvuden.

Alla svartingar i Sverige är här i egenskap av ockupanter och därför är alla svartingar legitima offer, man skulle kunna säga att döda en svarting är inget annat än en kamp mot en främmande ockupation.

Vem fan är trög? Idiot!
Lär dig läsa och förstå svenska så möjligen att svaret från dig varit precis tvärtom.
Ja hur menade jag?

valle20
Medlem
valle20s avatar
Ser inga problem alls med det. SD röstar man väl på för invandringspolitiken? Skilj på invandring och invandrare

Carrie.White
Avstängd
Carrie.Whites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slyngling
Trollar du eller?
kalla dej vad du vill..
men skulle du kalla dina eventuella avynglingar för svenskar eller afrikaner?

Själv skulle jag säga svenskar, vad du skulle kalla dem vet jag inte riktigt. Fast det beror ju givetvis vilken partner man väljer också.

Virek
Medlem
Vireks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -snW-
Så ni erkänner rakt ut att ni är rasister? Coolt.

Jag hade inte röstat på ett parti med mörkhyad partiledare oavsett vilket det var. Gäller alltså även SD.

Mariage
Avstängd
Mariages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jepperdi
På vilket sätt skulle det vara ett hot mot sveriges demokrati?
Har det skadat demokratin med liknande partier i Schweiz, Danmark och Frankrike osv?

Ja även du tillhör de som bör titta upp. Kanske vakna.
På fråga två finns inga svar eftersom den inte relaterar till första, ger bara en sjuk smak i munnen sas. Läs tidningen eller följ nyheterna.
Jag röstar på SD eftersom de är rädda OM landet. Inte för att Danmark eller Norge tycker si eller så. Muslimer i all ära, men inte här och inte i politiken.
Inga religioner huvudtaget i politiken.
Svenska Kyrkan gick jag ur precis innan nästa års skattetabell.
Ingen bögkyrka vill jag heller ha.
Ja homofobi kanske, det vet jag inget om. Men de får fan smälta en blodpudding hellre än att ge mig blod efter en bög. Nåja, det var gårdagens nyheter.

Nu ska vi se om vårt land, gå ur EU och satsa mycket mer på gränsövervakning. Innebär fler tulltjänstemän. O.s.v.

Hellstorm
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valle20
Ser inga problem alls med det. SD röstar man väl på för invandringspolitiken? Skilj på invandring och invandrare

De som inte håller med om detta passar väl bättre i ND. Flera i SD har utomeuropeiska adoptivbarn eller är tillsammans med utomeuropeiska invandrare (t ex Stella Bojerud, om jag förstått saken rätt).

SD = kulturnationalism

ND = etnopluralism

Ämnet är stängt
Topp Dela »