Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-12-03, 17:10
  #109
Medlem
Slynglings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardstekt
SD har redan flera invandrare i sina led. Vissa utav dom kan knappt svenska.

Vad får dig att tro att sd skulle ha något emot en mörkhyad partiledare??

Hela diskussionen är så jävla efterbliven.

+1

EXAKT!!

om ett parti som SD lyckas få massa anhängare som tillhör "the immigrant community".. visst fan kan väl någon av dom nångång i framtiden bli partiledare om dom ligger i? (alla fb nationella kokar av ilska)
2009-12-03, 17:19
  #110
Avstängd
Mariages avatar
Självklart skulle jag rösta på SD ändå! Bara han är rasist så.
Vilken jävla dum fråga

När ska man vakna, ta reda på vad SD står för. Vad de vill och anser är ett ohyggligt hot mot sveriges demokrati.

Alla lär ändå vakna snart, synd bara att det görs först när det är försent.

Se på den jävla politik som förs nu, vore kul om ni vore en av de som har 14 dagar kvar att leva p.g.a cancern, men tvingas söka ett nytt jobb för att få bidrag.

Hur kul vore det? Fundera ett tag!
2009-12-03, 17:20
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slyngling
+1

EXAKT!!

om ett parti som SD lyckas få massa anhängare som tillhör "the immigrant community".. visst fan kan väl någon av dom nångång i framtiden bli partiledare om dom ligger i? (alla fb nationella kokar av ilska)

Instämmer!
2009-12-03, 17:21
  #112
Medlem
Slynglings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrie.White
Ja i detta sammanhang vet jag ju vad ordet "Rasism" betyder och att man inte är Svensk bara för att man har ett Svenskt Medborgarskap.

Jag vet också att jag personligen skulle ha svårt att de trovärdigheten i en organisation som skall vara en intressegrupp för svenskar leds av någon som själv inte är svensk.

VET du att du inte kan tänka längre än näshåren räcker??

låt säga att du föddes i England av dina svenska föräldrar som bott i England sen dom var barn/tonåren. Dom kan hyfsad svenska sen barnsben, men du får endast lära dej engelska eftersom ni bor där och talar engelska hemma och du är född och uppväxt bland engelsmän och går i skola där, du har engelskt medborgarskap sen födseln.. e du fortfarande helt svensk då?

vilket land hade du representerat om du reste på semester till t.ex Grekland i det läget??
2009-12-03, 17:21
  #113
Avstängd
Tonaldins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariage
Självklart skulle jag rösta på SD ändå! Bara han är rasist så.
Vilken jävla dum fråga

När ska man vakna, ta reda på vad SD står för. Vad de vill och anser är ett ohyggligt hot mot sveriges demokrati.

Alla lär ändå vakna snart, synd bara att det görs först när det är försent.

Se på den jävla politik som förs nu, vore kul om ni vore en av de som har 14 dagar kvar att leva p.g.a cancern, men tvingas söka ett nytt jobb för att få bidrag.

Hur kul vore det? Fundera ett tag!

Även jag som är invandrare kommer rösta på SD och jag ogillar/hatar blattar, fatta det i din tröga jävla skalle, jag mår fysiskt illa av att se muslimer och negrer, i mitt hemland så slår man sönder negrer och stampar på deras huvuden.

Alla svartingar i Sverige är här i egenskap av ockupanter och därför är alla svartingar legitima offer, man skulle kunna säga att döda en svarting är inget annat än en kamp mot en främmande ockupation.
__________________
Senast redigerad av Tonaldin 2009-12-03 kl. 17:25.
2009-12-03, 17:25
  #114
Medlem
Norpheuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonaldin
Även jag som är invandrare kommer rösta på SD och jag ogillar/hatar blattar, fatta det i din tröga jävla skalle, jag mår fysiskt illa av att se muslimer och negrer, i mitt hemland så slår man sönder negrer och stampar på deras huvuden.
Vilket litet outvecklat missbildat land med starka moraliska förvirelser kommer du ifrån?



För övrigt, självklart skulle 99% av alla SD'are göra det ändå.
2009-12-03, 17:28
  #115
Medlem
Jag röstar SD och jag skulle inte ha något som helst problem med det. SD är inget rasistiskt parti så det spelar ingen roll om det är en etnisk svensk eller en med en annan bakgrund som styr partiet. Så länge personen har svenska värderingar osv så spelar det ingen roll.
__________________
Senast redigerad av Kirrik 2009-12-03 kl. 17:31.
2009-12-03, 17:29
  #116
Avstängd
Carrie.Whites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slyngling
VET du att du inte kan tänka längre än näshåren räcker??

låt säga att du föddes i England av dina svenska föräldrar som bott i England sen dom var barn/tonåren. Dom kan hyfsad svenska sen barnsben, men du får endast lära dej engelska eftersom ni bor där och talar engelska hemma och du är född och uppväxt bland engelsmän och går i skola där, du har engelskt medborgarskap sen födseln.. e du fortfarande helt svensk då?

vilket land hade du representerat om du reste på semester till t.ex Grekland i det läget??

Jag var i Tuniseien en stund i min barndom, måste innebära att jag är afrikan med dina resonemang.
2009-12-03, 17:30
  #117
Medlem
Slynglings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonaldin
Även jag som är invandrare kommer rösta på SD och jag ogillar/hatar blattar, fatta det i din tröga jävla skalle, jag mår fysiskt illa av att se muslimer och negrer, i mitt hemland så slår man sönder negrer och stampar på deras huvuden.

Alla svartingar i Sverige är här i egenskap av ockupanter och därför är alla svartingar legitima offer, man skulle kunna säga att döda en svarting är inget annat än en kamp mot en främmande ockupation.

låter skitbra.. inte.. hur vore det att släppa allt hat mot svarta och muslimer nu då när vi alla ändå bor i ett land som inte är direkt konfliktdrabbat?? eller vill du att vi ska börja här också?
2009-12-03, 17:31
  #118
Avstängd
Tonaldins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norpheus
Vilket litet outvecklat missbildat land med starka moraliska förvirelser kommer du ifrån?



För övrigt, självklart skulle 99% av alla SD'are göra det ändå.

Jag är från Baltikum och där sker ofta sådana dåd mot negrer och andra avvikare, vi mår dåligt av att se dessa undermänniskor i våra länder.
2009-12-03, 17:33
  #119
Avstängd
Tonaldins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slyngling
låter skitbra.. inte.. hur vore det att släppa allt hat mot svarta och muslimer nu då när vi alla ändå bor i ett land som inte är direkt konfliktdrabbat?? eller vill du att vi ska börja här också?

Nej. Som jag skrev tidigare mår jag illa av att se dem, de förstör alla länder de kommer till.

Sverige är väldigt konfliktladdat, alla hatar alla här, svenskar hatar blattar och blattar hatar svenskar, i framtiden kommer det ske etniska rensningar i Sverige som kommer få Jugoslavien och Rwanda att se ut som en söndagspicknick.
2009-12-03, 17:34
  #120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mariage
Självklart skulle jag rösta på SD ändå! Bara han är rasist så.
Vilken jävla dum fråga

När ska man vakna, ta reda på vad SD står för. Vad de vill och anser är ett ohyggligt hot mot sveriges demokrati.

Alla lär ändå vakna snart, synd bara att det görs först när det är försent.

Se på den jävla politik som förs nu, vore kul om ni vore en av de som har 14 dagar kvar att leva p.g.a cancern, men tvingas söka ett nytt jobb för att få bidrag.

Hur kul vore det? Fundera ett tag!
På vilket sätt skulle det vara ett hot mot sveriges demokrati?
Har det skadat demokratin med liknande partier i Schweiz, Danmark och Frankrike osv?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback