2009-12-03, 10:04
Medlem
Emilll88s avatar
Så på måndag börjar jag ett nytt jobb som projektledare, jag kommer då vilja ha ett program där jag kan skriva ner vilka kunder jag pratat med och om vad för att lätt kunna hålla koll på detta till nästa gång.. Kunna göra noteringar och skriva ner vad som sas etc...

Någon som vet några bra windows program för detta? vore till stor hjälp!!
Citera
2009-12-03, 10:11
Medlem
Eurynomoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emilll88
Så på måndag börjar jag ett nytt jobb som projektledare, jag kommer då vilja ha ett program där jag kan skriva ner vilka kunder jag pratat med och om vad för att lätt kunna hålla koll på detta till nästa gång.. Kunna göra noteringar och skriva ner vad som sas etc...

Någon som vet några bra windows program för detta? vore till stor hjälp!!

Notepad?
Citera
2009-12-03, 12:30
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Det finns många program, bl.a detta -> http://www.xemico.com/adc/screenshots.html
Citera
2009-12-03, 20:33
Medlem
Wosps avatar
Jag tycker att ett program som heter Evernote är väldigt bra. Dock så behöver man ett konto, Ingen nackdel tycker jag då man kan logga in ifrån flera datorer för att läsa anteckningarna.

http://www.evernote.com/

Man kan lätt dela in dom i olika flikar på högra sidan för att sedan snabbt kunna öppna upp en ny för att fortsätta anteckna. De tar inte lång tid att lära sig så jag ebhöver nog inte beskriva så mycket mer.
Om jag inte minns fel så kan man också öppna sina anteckningar i webbläsaren, Har inte prövat, Men tror att de också går att arbeta offline. Bara att testa

Wosp

Edit: Dock så är de ingen Almenacka men man ser vilket datum den senaste anteckningen var ifrån...
Senast redigerad av Wosp 2009-12-03 kl. 20:34. Anledning: Edit: La till en grej :D
Citera
2009-12-03, 23:01
Medlem
invisuss avatar
Kanske går i mozillas sunbird? den går synca mot google calender vet jag iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in