2009-12-02, 22:23
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6226055.ab

Jag får bara inte in i huvudet hur han har bärt sig åt?! Han är alltså blind, men har ändå varit ute och klippt buskar och kutat runt och misshandlat folk. Han är blind, hur går det till???
Citera
2009-12-02, 22:24
Medlem
Det är väl bara att veva käppen framför sig?
Citera
2009-12-02, 22:27
Medlem
ettkilomjoels avatar
Bra hörsel?
Citera
2009-12-02, 22:38
Medlem
Störde buskarna utsikten?
Citera
2009-12-03, 09:52
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Störde buskarna utsikten?

Det är nog snarare så att buskarna störde insikten. Sjukdomsinsikten, alltså.
Citera
2010-01-13, 17:17
Medlem
Tereshkovas avatar
Haha det kan inte vara nån annan än Blind-Arne. Bodde i en liten ort i Värmland och fick det påhittiga namnet. Han spöade bland andra min systers kompis och slängde en halv dammsugare på min mor.
Citera
2010-01-13, 17:39
Medlem
spoky417s avatar
Japp....

Citat:
Ursprungligen postat av Tereshkova
Haha det kan inte vara nån annan än Blind-Arne. Bodde i en liten ort i Värmland och fick det påhittiga namnet. Han spöade bland andra min systers kompis och slängde en halv dammsugare på min mor.

Låter precis som blindarne, bodde i kil förut.Enda blinda ja sett cykla på storgatan.... .......Dessutom klev han över folk som låg och solade nere vid fryksta badet..... utan problem, så var mer än en gång man funderade på hans super sinnen
Citera
2010-01-13, 22:00
Medlem
Tereshkovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoky417
Låter precis som blindarne, bodde i kil förut.Enda blinda ja sett cykla på storgatan.... .......Dessutom klev han över folk som låg och solade nere vid fryksta badet..... utan problem, så var mer än en gång man funderade på hans super sinnen

Har hört att han flyttat till Stockholm men vet inte om det stämmer. Han hade mycket hyss för sig. Själv brukade jag gå över till andra sidan gatan när han kom gåendes eftersom han brukade få för sig att tränga in folk i husväggarna när man de gick förbi.

Var det inte dessutom en tandemcykel han använde?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in