2009-12-02, 19:55
Medlem
Hittade några artiklar om några byar i närheten av där jag bor, som var ohyggligt roliga, läs kommentarerna :P

http://allehanda.se/start/harnosand/1.1523634

http://allehanda.se/start/harnosand/1.1574192
Senast redigerad av päronvatten 2009-12-02 kl. 19:59.
Citera
2009-12-02, 20:13
Medlem
Sadgasms avatar
hehe, skicka dit Aschberg och den andra gubben så de får tala ut med varanndra ansikte mot ansikte Kanske t o m får göra någon skojjig gruppövning tillsammans!

"Typiskt fega Ramvikare som slåss med stolar! passa er för att reta utansjöborna får då jäsiken!!!! förresten är vi bra mycke bättre i fotboll än ramvik." Jävla omogna kommentarer

(Bör tillägga att jag aldrig hört talas om dessa hålor, men grannfejder byar emellan är ju alltid kul )
Citera
2009-12-02, 20:14
Medlem
hahaha, lite inavel luktar det.
Citera
2009-12-02, 20:15
Medlem
Bohrs avatar
HAHA!!! Jag skrattar så jag gråter Så jäkla roligt!

Min favorit var
Citat:
Ramvikarna sprider ett moln av avsky runt omkring sig - dom förpestar tillvaron för allt och alla. Som tillexempel han i kiosken, en jävla surgubbe.
och personalen på handlarn ska vi inte ens prata om. utansjö är en spirande och trevlig by - där sammanhållning går före vandalism och bedrivelse av otukt.

Hoppas du hittar fler.
Citera
2009-12-02, 20:23
Medlem
fenylalanins avatar
Stinker svensk småstad om detta.
Citera
2009-12-02, 20:25
Medlem
Haha ska forska vidare i ämnet :P

Frågade en kamrat som bor i Utansjö om det var oseriösa kommentarer, men byarna har tydligen hatat varandra sedan 30talet.

Dom ligger kanske en halvmil ifrån varandra och det är Mörtsjön som skiljer dessa åt.
Citera
2009-12-02, 21:43
Medlem
Bohrs avatar
Skulle va kul att se något mera. Ska se ifall jag kan hitta något jag också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in