2004-01-30, 03:00
Bannlyst
Det händer var och varranan gång att man beställer en sak så får man antigen fel eller så glömmer dom att lägga på det man beställt extra. Eller om en polare beställer kebabsås så får alla det. Är så jävla drygt och man orkar inte hålla på och tjafsa för man vill ju bara käka, antingen är det jag som har otur eller så är det så!
Citera
2004-01-30, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonas18z
Det händer var och varranan gång att man beställer en sak så får man antigen fel eller så glömmer dom att lägga på det man beställt extra. Eller om en polare beställer kebabsås så får alla det. Är så jävla drygt och man orkar inte hålla på och tjafsa för man vill ju bara käka, antingen är det jag som har otur eller så är det så!

Det händer inte mig på stället jag brukar köpa pizzor ifrån, men visst händer det då och då på vissa ställen. Pallar inte heller tjafsa, speciellt med tanke på att de värsta syndarna knappt förstår svenska, och att de [förhoppningsvis] menar inget illa.
Citera
2004-01-30, 10:42
Medlem
Aziraphales avatar
Har hänt ett par gånger när jag beställt en fyllepizza på väg hem från krogen, men då spelar det mindre roll vad det är för fyllning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in