2009-12-08, 12:46
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes X
Men han var väl typ 14 när han lämnade Franke?

Spelar ingen roll. Har man en gång satt på sig den där grönvita tröjan går ränderna aldrig ur. Ungefär som herpes...
Citera
2009-12-13, 01:47
Medlem
luxxxinteriors avatar
Nån mer som såg Kåmark med en fet blåtira kring vänsterögat (dåligt översminkad) i kvällens La Liga sändning? Fyllefajt or what!?
Citera
2009-12-13, 02:15
Medlem
Skillnaden mellan de flesta här på forum !

Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Det låter precis som den Kåtmark man känner. Ofta som han är rejält dragen när han är ute och springer efter 18-åriga silikonbrudar i hopp om att få sig ett skjut.
och Pontus, som ödmjuk tv-kommentator har han helt andra chanser på unga snyggigar jfrt med er som kastar skit på hnm. Detta bottnar i igt annat än ren o skär avund.
Citera
2009-12-17, 15:33
Bannlyst
Glommer aldrig nar Pontus stod och grinade krokodil tarar for att han hade glomt att tackna forsakring och inte fick ut pengar nar han satt och maskade pa banken. Riktig nolla
Citera
2009-12-17, 18:48
Medlem
Har supporterat Pontus på hans företag och han är mycket trevlig och korrekt. Ryktet om Messi/Zlatan som han delvis spred förvånar mig.
Citera
2009-12-17, 19:12
Medlem
LovePains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xd67
Har supporterat Pontus på hans företag och han är mycket trevlig och korrekt. Ryktet om Messi/Zlatan som han delvis spred förvånar mig.

Adelej?
Vi får besök på mitt företag av honom ibland och jag måste säga att han är jävligt trevlig och verkar vara en skön lirare.
kul tråd för övrigt
Citera
2009-12-18, 03:32
Medlem
Italienskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yesitsme
kåmark gillar negresser.

Det kan jag definitivt bekräfta!
Citera
2010-10-06, 18:49
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Orkar fan inte skapa en ny tråd, så hijackar denna. Vem är det som trakasserar Jesper Hussfelt på sin twitter till den grad att Husse känner sig nödgad att gråta ut enligt:

Citat:
Det finns exempelvis en journalist på en kvällstidning som verkar närmast besatt av mig och twittrar och bloggar om mig så fort jag har klivit utanför dörren. Lite scary. Det finns också creddigt folk som knappt varit på en fotbollsanläggning utanför Sverige, utan som sitter i Nacka med fru och barn och twittrar om hur saker fungerar ute i världen, utan att egentligen ha levt ute i verkligheten.

Vilka är personerna som åsyftas?
Citera
2010-10-21, 23:08
Medlem
billblazzs avatar
Hörde att robert laul sa att pontus kunde snacka arabiska, Någon som vet hur det kommer sig att han behärskar det språket`?
Citera
2010-10-22, 00:03
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billblazz
Hörde att robert laul sa att pontus kunde snacka arabiska, Någon som vet hur det kommer sig att han behärskar det språket`?

Kan ha varit när han lämnade gnaget och hade en eller två svarta fruar, möjligen härstammande från ett arabtalande land. Möjligt att han har kvar någon av dem, men det vet jag inte idag.
Citera
2011-04-20, 21:54
Medlem
labananaramas avatar
Vad fan håller gubben på med?

De nya BetClic reklamerna gör ju att skämskudden åker rätt upp i nyllet..

Så jävla såld.
Citera
2011-04-21, 09:40
Medlem
Kåtmark

Under fotbolls-EM i Holland/Belgien 2000 så hade Tommy Söderberg med sig sin dotter och dotterns vän. De två tjejerna bodde på spelarhotellet, ett spelarhotell sam bla hade bubbelpool.
I bubbelpoolen umgicks de med flera av spelarna och eftersom Kåtmark även då var intresserad av tjejer i 19-20-års åldern så började han limma på TS dotter. Detta limmande ledde honom upp till hennes hotellrum där han såg till att få "göra mål på riktigt"
Tyvärr för Kåtmark kom detta fram till TS följande dag. Sedan dess fick Kåtmark inte speciellt mycket speltid i landslaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in