2009-12-03, 12:49
Medlem
gary sundgren ar ocksa frankeit. inte for att det ar sa jakla positivt men anda...
skiljebo har rodlund och johan anegrund och ifk har stefan pettersson. jag antar att ifk vinner pa knock.

angaende kamark-skvaller sa pratade jag med en svart strippa i las vegas och hon pastod att hon varit ihop med bade kamark och martin dahlin. det har var for 4-5 ar sen och jag tror reservationslost pa henne for hur annars skulle en amerikansk strippa kunna namedroppa dessa tva? har for mig att hon hette coco.
Citera
2009-12-05, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Kåmark är väl en av de bästa fotbollsexperterna imo.
Håller med, han och Strömberg.
Citera
2009-12-05, 19:24
Medlem
http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=78219695&b logId=2518

Gå in på denna sida.
Citera
2009-12-06, 03:47
Medlem
bäckby?

om jag inte missminner mig helt så bodde han på bäckby iallafall.... hette det inte smältverksgatan har jag för mig... dock många år sen jag hörde det..
Citera
2009-12-07, 18:54
Bannlyst
Tyckte Kåmark såg lite skakig ut i sena Fotbollskväll Europa igår...
Riktigt löjligt blev det när han och Hussfelt (?) skulle förklara hur många passningar som slagits...

Har Kåmark och Hussfeldt haft sina 15 min i rampljuset nu?
Citera
2009-12-07, 21:03
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sant
Nåt smaskigt skvaller om honom?
Det berättas att Pontus Kåmark var aspackad på Spy bar i somras, och han stod och grälade i baren med någon om vem som var sveriges bäste fotbollspelare. När han skulle hem var han så full att han inte kunde gå, utan vakterna fick bära in honom i en taxi.
Citera
2009-12-07, 21:24
Medlem
watson6669s avatar
[quote=Girb G]gary sundgren ar ocksa frankeit. inte for att det ar sa jakla positivt men anda...
skiljebo har rodlund och johan anegrund och ifk har stefan pettersson. jag antar att ifk vinner pa knock.

angaende kamark-skvaller sa pratade jag med en svart strippa i las vegas och hon pastod att hon varit ihop med bade kamark och martin dahlin. det har var for 4-5 ar sen och jag tror reservationslost pa henne for hur annars skulle en amerikansk strippa kunna namedroppa dessa tva? har for mig att hon hette coco.[/QUOTE]

Det stämmer, men det har han nog aldrig nekat till heller.
Var till och med artiklar i skvallerpressen.
Coco Johnsen heter hon, och hon är riktigt fin.
Klicka på portfolio i länken så hittar du några artiklar.

Andra länken är till sen sida med några nakenfoton på henne.

http://www.cocojohnsen.com/home.html

http://galleries.danni.com/123919/photos/coco_johnsen/
Citera
2009-12-07, 22:57
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Det berättas att Pontus Kåmark var aspackad på Spy bar i somras, och han stod och grälade i baren med någon om vem som var sveriges bäste fotbollspelare. När han skulle hem var han så full att han inte kunde gå, utan vakterna fick bära in honom i en taxi.

Det låter precis som den Kåtmark man känner. Ofta som han är rejält dragen när han är ute och springer efter 18-åriga silikonbrudar i hopp om att få sig ett skjut.
Citera
2009-12-08, 00:26
Medlem
Kan någon förklara vad som kommit fram, hur kåmark kan säga att de inte bara tror, utan "VET" att det är så att de inte snackar/passar varandra.

Har han förklarat hur han "VET" det?

Ingen i media som frågat ens..?
Citera
2009-12-08, 12:29
Bannlyst
Lyssna på Hetast när det gäller av AIK trubaduren på youtube, Mycket fyndigt om sopan Kåmark
Citera
2009-12-08, 12:37
Medlem
johannes Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Nu ska vi klargöra lite..

Rödlund spelade i Skiljebo (även det ett skitlag), han är uppvuxen i de vackert levande östra delarna av Västerås.
Eftersom Kåmark spelade i den glåmigt grönvita tröjan som Franke har och det laget håller till ute på de äckliga västra delarna av stan, är en gissning att han även bodde där.

Han torde väl växt upp på norra vallby?
Citera
2009-12-08, 12:40
Medlem
johannes Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Pontus Kåmark (f. 5 april 1969 i Västerås) är en f.d. svensk fotbollsspelare. Kåmarks moderklubb är IK Franke i Västerås. Under sin aktiva karriär spelade han för IK Franke, Västerås SK, IFK Göteborg, Leicester City och AIK.

Men han var väl typ 14 när han lämnade Franke?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in