Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-15, 22:05
  #325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Lirar enbart på över 2.5 mål, alt bägge lagen gör mål. I vissa sällsynta fall går jag på 1x2.

I dag har jag över 2.5 mål mellan Arsenal och City. Detta är enbart pga känsla.

Citera
2023-03-18, 16:45
  #326
Medlem
Såg på Unibets regler eller vad man nu kallar det att dom förbehåller sig rätten att inte låta en ta ut pengar man satt in på kontot om man inte spelat för hela beloppet

utan att behöva surfa igenom det finstilta på 27 andra sidor,

är detta vanligt eller?

hur stor är risken om jag sätter in cash på en bettingsida utan att spela för dom att jag kommer bli stoppad från att ta ut dom igen isf?
Citera
2023-03-18, 18:54
  #327
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarpenterTim
Såg på Unibets regler eller vad man nu kallar det att dom förbehåller sig rätten att inte låta en ta ut pengar man satt in på kontot om man inte spelat för hela beloppet

utan att behöva surfa igenom det finstilta på 27 andra sidor,

är detta vanligt eller?

hur stor är risken om jag sätter in cash på en bettingsida utan att spela för dom att jag kommer bli stoppad från att ta ut dom igen isf?

Ja, det är vanligt.
Citera
2023-05-09, 07:22
  #328
Medlem
Hur länge finns man kvar i ”systemet” för en specifik bettingsida? Är det antal år eller är det ”för evigt”?
Citera
2023-06-27, 12:42
  #329
Medlem
Jaggermeisters avatar
Tja, det var ett dag sen jag spelade. Har konto på betsson o unibet.

Vilket spel rekommenderar ni? Ej jackpot spel, då oddsen att vinna jackpot e otroligt låg.

Syftar på maskinet/slots alltså. Brukade spela mega fortune förut. Nå rekommendationer?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback